تاپ خبر۲۴: بانک ایران زمین در راستای تسهیل دسترسی مشتریان و ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک، اولین اتوبانک خود را در شهرستان فردوس استان خراسان جنوبی راه اندازی نمود. به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مراسم افتتاح اولین اتوبانک ایران‌ زمین با حضور مدیریت و معاونت شعب استان […]

تاپ خبر۲۴: بانک ایران زمین در راستای تسهیل دسترسی مشتریان و ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک، اولین اتوبانک خود را در شهرستان فردوس استان خراسان جنوبی راه اندازی نمود.

به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مراسم افتتاح اولین اتوبانک ایران‌ زمین با حضور مدیریت و معاونت شعب استان خراسان جنوبی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردوس و جمعی از مسئولین بانک‌ها و ادارات برگزار شد.
در این مراسم یزدانی مدیریت شعب استان خراسان جنوبی هدف از راه اندازی اتوبانک را تسهیل درانجام امور بانکی به صورت شبانه روزی و هوشمند سازی خدمات بانک و ایجاد امنیت برای استفاده کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک دانست.
همچنین در مراسم فوق رئیس اداره بهزیستی و دبیر کمیته مناسب‌سازی شهرستان فردوس ضمن تقدیر از مدیرعامل بانک‌ایران‌زمین افزود: این خدمت در راستای برنامه‌های کمیته‌ مناسب‌سازی شهرستان با همکاری بانک‌ایران‌زمین، اداره بهزیستی، شورای ترافیک شهرستان، شهرداری و شورای شهر فردوس به منظور رفاه حال معلولین، جانبازان و همچنین سالمندان به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
در ادامه جلسه مدیریت شعب استان خراسان جنوبی به ارائه گزارش از اتوبانک‌های سطح کشور پرداخت و افزود: این اتوبانک به عنوان اولین اتوبانک در استان خراسان جنوبی و سومین اتوبانک کشور راه اندازی شده است.
بدین ترتیب شهروندان شهرستان فردوس از این پس می‌توانند از طریق دستگاه‌ اتوبانک در تمامی ساعات شبانه‌روز بدون پیاده شدن از خودرو عملیات بانکی خود را انجام دهند.