تاپ خبر۲۴:بانک ملی ایران از امروز دوشنبه (۲۶ر۱۱ر۱۳۹۴) رسماً به شبکه جهانی سوییفت متصل شد و عملاً از ابتدای روز سه‌شنبه ۲۷ر۱۱ر۱۳۹۴ این بانک می‌تواند پیام‌های مالی خود را از طریق سوییفت به سراسر دنیا مخابره نماید. براساس این گزارش، به دنبال رفع تحریم ها و اجرایی شدن مفاد برجام،هماهنگی های لازم با سازمان سوییفت […]

تاپ خبر۲۴:بانک ملی ایران از امروز دوشنبه (۲۶ر۱۱ر۱۳۹۴) رسماً به شبکه جهانی سوییفت متصل شد و عملاً از ابتدای روز سه‌شنبه ۲۷ر۱۱ر۱۳۹۴ این بانک می‌تواند پیام‌های مالی خود را از طریق سوییفت به سراسر دنیا مخابره نماید.

براساس این گزارش، به دنبال رفع تحریم ها و اجرایی شدن مفاد برجام،هماهنگی های لازم با سازمان سوییفت و شرکت های خدماتی سوییفت (SB) جهت راه اندازی مجدد این سیستم در بانک ملی ایران انجام پذیرفت که پس از نصب و انجام تنظیمات لازم امکان تبادل پیام به تمامی مؤسسات عضو سازمان سوییفت از ابتدای روز سه شنبه مورخ ۲۷ر۱۱ر۱۳۹۴ برابر با ۱۶ر۰۲ر۲۰۱۶ فراهم می باشد.
بدین ترتیب امکان تبادل پیام با مؤسسات مالی سراسر دنیا در ۱۵۲ شعبه داخل و خارج بانک میسر است و مشتریان بانک ملی ایران می‌توانند از این خدمت مهم بهره‌مند شوند.