تاپ خبر۲۴: مدیر اجرایی موسسه انتشارات قدیانی از وضعیت مطلوب خدمات بانک شهر در طی برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد. به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴ ، مهدی قدیانی مدیر داخلی موسسه انتشارات قدیانی در حاشیه رونمایی از کتاب های جدید این انتشارات در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر وضعیت ارائه خدمات بانک شهر به […]

تاپ خبر۲۴: مدیر اجرایی موسسه انتشارات قدیانی از وضعیت مطلوب خدمات بانک شهر در طی برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴ ، مهدی قدیانی مدیر داخلی موسسه انتشارات قدیانی در حاشیه رونمایی از کتاب های جدید این انتشارات در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر وضعیت ارائه خدمات بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه کتاب گفت : امسال علی رغم تجربه جدید این بانک در ارائه خدمات نمایشگاهی با این اندازه مخاطب از وضعیت مناسب و خوبی برخوردار بوده است.
وی درادامه افزود: البته در روزهای ابتدایی نمایشگاه برای بعضی از بازدیدکنندگان مشکلاتی بوجود آمد که کم کم این مشکلات به نظر مرتفع شده است .
قدیانی در ادامه در خصوص بن های دانشجویی افزود: امسال بدلیل اجبار در استفاده از بن ها توسط نرم افزار، متاسفانه بعضی از مشتریان نتوانستند از این امکان به طور کامل بهره ببرند که امیدوارم با تدابیر مسئولان نمایشگاه این مشکل رفع شود.
مدیر اجرایی موسسه قدیانی در پایان مشکلات زیر ساختی در فضایی جدید نمایشگاه را به عنوان یکی از مشکلات در برگزاری این نمایشگاه بین المللی عنوان کرد.