تاپ خبر۲۴:رئیس هیئت‌مدیره شرکت فوست آلپاین اتریش در نامه‌ای به مدیرعامل بانک شهر از پیشرفت چشمگیر این بانک در مدت زمانی کوتاه، ابراز شگفتی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، “کارل میسر برگر”، رئیس هیت‌مدیره شرکت فوست آلپاین اتریش که چندی پیش به همراه رئیس جمهور این […]

تاپ خبر۲۴:رئیس هیئت‌مدیره شرکت فوست آلپاین اتریش در نامه‌ای به مدیرعامل بانک شهر از پیشرفت چشمگیر این بانک در مدت زمانی کوتاه، ابراز شگفتی کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، “کارل میسر برگر”، رئیس هیت‌مدیره شرکت فوست آلپاین اتریش که چندی پیش به همراه رئیس جمهور این کشور به تهران آمد و دیداری با مدیرعامل بانک شهر داشت، طی نامه‌ای از پیشرفت بانک شهر در مدت زمانی کوتاه، ابراز شگفتی کرد.
در این نامه ضمن قدردانی از برگزاری نشست صمیمانه با مدیرعامل و مدیران این بانک، درک و آگاهی از اشتیاق و میل وافر نهادهای ایرانی برای شناسایی پروژه‌ها در آینده نزدیک را بر روند این ارتباطات بسیار تاثیرگذار ارزیابی و بر لزوم همکاری دوجانبه تاکید شده است.
میسر برگر، همچنین با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر بانک شهر در مدت زمانی کوتاه، فعالیت‌های این بانک را بسیار نوآور، موفق و سودآور توصیف کرده و ابراز امیدواری کرده است تا همکاری‌های متقابل در آینده نیز ادامه یابد.
بر این اساس، فوست آلپاین بزرگترین بنگاه اقتصادی و هولدینگ اتریش است که در زمینه‌های اقتصادی مختلفی از جمله امور بانکی و مالی، فولاد، صنایع غذایی، داروسازی، مواد شیمیایی، حمل و نقل و پروژه‌های انرژی، ماشین‌آلات کشاورزی، ترانسفورماتور و فلزات غیرآهنی فعالیت می‌‌کند.
این شرکت با داشتن بیش از ۴۷هزار کارمند و درآمد سالانه ۱۴میلیارد یورو با بیش از ۵۰کشور در جهان دارای مراودات گسترده تجاری است. شرکت فوست آلپاین به جز اتریش در ۱۸کشور جهان از جمله آرژانتین، چین، دبی، لبنان، روسیه، آمریکا، آلمان دفتر دارد.
بخش عمده سهام این شرکت متعلق به دو بانک معتبر اروپایی Raiffeisen(دومین بانک بزرگ اتریش) و Oberbank(از مهم‌ترین بانک‌های اروپایی) بوده و در بازار ایران سابقه حضوری سی ساله در فروش انواع محصولات صنعتی، فولادی و مواد غذایی دارد، این شرکت همچنین مالک بانک اتریشی VOESTALPINE BANK نیز هست.