تاپ خبر۲۴ : مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به حمایت های بانک شهر از برگزاری مسابقات علمی بین المللی گفت: آینده متعلق به دانش وهوش مصنوعی است و حضور این بانک در چنین رقابتهایی نشان دهنده توجه آن به نسل آینده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، […]

تاپ خبر۲۴ : مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به حمایت های بانک شهر از برگزاری مسابقات علمی بین المللی گفت: آینده متعلق به دانش وهوش مصنوعی است و حضور این بانک در چنین رقابتهایی نشان دهنده توجه آن به نسل آینده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، غلامحسین مظفری در حاشیه برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران و دومین دوره مسابقات آسیا اقیانوسیه، با بیان اینکه حل بسیاری از مشکلات شبکه بانکی کشور نیاز به استفاده از راه حل ها و تکنولوژی های نوین دارد،گفت: خوشبختانه بانک شهر توانسته با ارایه خدمات به روز بانکی، نیاز شهروندان را در این حوزه پاسخ دهد.
وی با قدردانی از حمایت های بی بدیل و مستمر بانک شهر از حوزه علمی کشور ،گفت: به لحاظ اهمیت این مسابقات بین المللی برای کشور ، شایسته است تا تمامی سازمان ها ، نهاد ها و بنگاه های اقتصادی همانند بانک شهر برای حمایت از این رویداد اقدام کنند.
مظفری حمایت بانک شهر از جوانان نخبه و علم رباتیک را نشان از آینده نگری این بانک دانست و افزود: آینده متعلق به دانش و هوش مصنوعی است و حضور در چنین رقابتهایی توجه به نسل آینده است.
وی در ادامه با اعلام آمادگی جهت توسعه همکاری ها میان این منطقه و بانک شهر، ابراز امیدواری کرد تا با افزایش این تعاملات، شاهد تحقق نوآوری های بیشتری در این بخش کشور باشیم.
بر این اساس، چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران و دومین دوره مسابقات آسیا – اقیانوسیه با هدف تشویق دانشجویان و محققان به تولید علم و ساخت ربات های هوشمند با حضور ۲۲۰۰ شرکت کننده از ۱۵ کشور جهان و ایران در منطقه آزاد کیش در حال برگزاری است.