تاپ خبر ۲۴ :اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران در جریان سفر رییس محترم جمهور و هیات دولت به استان کردستان بر آینده درخشان این بانک تاکید کرد. به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، لـله گانی با حضور در شعب این بانک ضمن بررسی فرایند فعالیت […]

تاپ خبر ۲۴ :اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران در جریان سفر رییس محترم جمهور و هیات دولت به استان کردستان بر آینده درخشان این بانک تاکید کرد.
به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، لـله گانی با حضور در شعب این بانک ضمن بررسی فرایند فعالیت شعب با کارکنان دیدار و گفتگو کرد و در سخنانی گفت: در سال جاری و با توجه به افق های گشوده شده در مسیر پویایی اقتصاد ملی، بانک صادرات می تواند با توجه به داشته ها و قابلیت های فراوان حرکت جهشی برای افزایش منابع و سهم بیشتر در مبادلات اقتصادی داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در راستای کاهش هزینه ها و افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات نوین توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی در اولویت برنامه ها قرار گرفته و در این راستا اجرای پروژه های همچون: تقویت عملکرد پایانه های فروش، ارتقای خدمات مبتنی بر تلفن همراه، اینترنت بانک و… را در دستور کار قرار داده ایم.
لـله گانی تصریح کرد: رفع تحریم ها بیش از هر چیز می تواند ظرفیت های بلااستفاده اقتصاد ایران را مجددا” فعال سازد که این موضوع در رابطه با بانک ها نیز صادق و در خصوص بانک صادرات پررنگتر می باشد و می تواند آینده روشن تری را برای ما رقم بزند و آنرا به جایگاه واقعی خود برگرداند.
وی افزود: کارکنان و همکاران شاغل در بانک باید با سرلوحه قرار دادن شعار” هر باجه ، یک بانک” منش و اخلاق بانک صادراتی و اهتمام به مقوله مشتری مداری را به منصه ظهور برسانند تا مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات شعب و باجه های بانکی بتوانند این اخلاق حسنه و تلاش خستگی ناپذیر همکاران را به مجموعه خانواده بزرگ بانک صادرات تعمیم دهند.
مدیر عامل بانک صادرات با مثبت ارزیابی کردن روند خدمات ارایه شده در استان کردستان از سوی بانک متبوعش، اضافه کرد: در شرایط خاص رقابتی بسنده کردن به وضعیت موجود و یا دستاوردهای فعلی پذیرفتنی نیست و لازم است با خلاقیت و استفاده بهینه از امکانات موجود برای جذب منابع جدید کوشید.
شایان ذکر است در این بازدید جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد ، مدیر عامل بانک صادرات را همراهی کردند