تاپ خبر۲۴: بانک سرمایه در راستای خدمت به اقشار مختلف جامعه، طرح سپرده سرمایه گذاری آفاق سرمایه را با هدف تامین آتیه به صورت تدریجی، اعلام کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سرمایه، مشتریان ارجمند می توانند با افتتاح سپرده سرمایه گذاری آفاق سرمایه، علاوه بر برخورداری از سود قانونی، از امکان […]

تاپ خبر۲۴: بانک سرمایه در راستای خدمت به اقشار مختلف جامعه، طرح سپرده سرمایه گذاری آفاق سرمایه را با هدف تامین آتیه به صورت تدریجی، اعلام کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سرمایه، مشتریان ارجمند می توانند با افتتاح سپرده سرمایه گذاری آفاق سرمایه، علاوه بر برخورداری از سود قانونی، از امکان مدیریت پس اندازهای اندک و تدریجی خود نیز بهره مند شده و در مدت ۵ سال از سرمایه قابل توجهی برخوردار شوند.
از جمله مزایای طرح سپرده سرمایه گذاری آفاق سرمایه عبارت است از:
– امکان مدیریت پس اندازهای اندک و تدریجی
– پرداخت مبالغ جزئی جهت تامین آتیه خود و فرزندان
– امکان برخورداری سپرده از سودهای بلندمدت
– تعیین میزان، تعداد و نحوه واریز اقساط توسط سپرده گذار
از دیگر ویژگی های مهم طرح این که، در صورت عدم واریز اقساط سپرده گذاری و یا عدم پوشش حداقل تعیین شده، سپرده گذار از طرح خارج نخواهد شد. همچنین تاخیر یا عدم پرداخت اقساط شامل هیچگونه جریمه ای نبوده و موجب عدم محاسبه سود سپرده های ماه های قبل نخواهد بود.
بنا بر این گزارش، نرخ سود این سرمایه گذاری مطابق با نرخ سود سپرده های بلندمدت یکساله مصوب بانک مرکزی بوده و سود این طرح به صورت ماهانه محاسبه و مجددا در همان حساب سرمایه گذاری می شود.
لازم به ذکر است، طرح سپرده سرمایه گذاری آفاق سرمایه در کنار سایر خدمات نوین بانکداری بانک سرمایه، در راستای خدمت به مشتریان بالقوه و بالفعل بانک مطرح شده تا با ارائه خدمات پولی و بانکی به مشتریان، شعار «بانک خوب سرمایه است» را تحقق بخشد.