تاپ خبر۲۴: مدیر عملیات ارزی بانک سینا از اتصال رسمی این بانک به شبکه جهانی سوئیفت خبر داد. نوراللهی افزود: با اقدامات انجام شده و طی مراحل لازم، بانک سینا رسماً در ساعت ۲۰:۴۵ روز دوشنبه ۲۶ بهمن ماه به شبکه سوئیفت پیوست. وی با بیان اینکه با برقراری ارتباط با سوئیفت، نسبت به ثبت […]

تاپ خبر۲۴: مدیر عملیات ارزی بانک سینا از اتصال رسمی این بانک به شبکه جهانی سوئیفت خبر داد.

نوراللهی افزود: با اقدامات انجام شده و طی مراحل لازم، بانک سینا رسماً در ساعت ۲۰:۴۵ روز دوشنبه ۲۶ بهمن ماه به شبکه سوئیفت پیوست. وی با بیان اینکه با برقراری ارتباط با سوئیفت، نسبت به ثبت درخواست های دریافتی از سوی مشتریان اقدام می شود، تصریح کرد: بانک سینا آمادگی دارد تا با قدرت و توان بالاتر، نسبت به انجام خدمات مورد نیاز هموطنان نظیر نقل و انتقالات ارزی به صورت حواله، گشایش اعتبار و صدور ضمانتنامه های ارزی اقدام نماید.
وی در مورد اقدامات لازم برای گشایش سوئیفت بانک سینا خاطرنشان کرد: همزمان با تعریف کد و رمزکاربری از سوی بانک مرکزی و ثبت مشخصات کاربران سوئیفت بانک سینا، اتصال این بانک از دو درگاه شعبه کیش و مدیریت امور بین الملل فراهم شده است و اکنون این بانک در زمینه ارائه خدمات بین الملل و ارتباط با بانک های سایر کشورها جهت انجام روابط کارگزاری محدودیتی ندارد.