تاپ خبر۲۴: مجموعه کارکنان و کارگزاران پست بانک ایران با توجه به حضور گسترده درسطح کشور، آماده خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به هموطنان به‌ویژه در ماه‌های پایانی سال هستند. دکتر صباغی عضو هیأت مدیره در جلسه شورای اداری پست بانک استان کرمانشاه ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: با توجه به وضعیت نیروی انسانی و دفاترخدمات […]

تاپ خبر۲۴: مجموعه کارکنان و کارگزاران پست بانک ایران با توجه به حضور گسترده درسطح کشور، آماده خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به هموطنان به‌ویژه در ماه‌های پایانی سال هستند.

دکتر صباغی عضو هیأت مدیره در جلسه شورای اداری پست بانک استان کرمانشاه ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: با توجه به وضعیت نیروی انسانی و دفاترخدمات بانکی استان، انتظار می‌رود با استفاده بهینه از خدمات، ابزارها و ظرفیت موجود دراستان تلاش‌های کارکنان در زمینه جذب منابع، نسبت درآمد به هزینه، سود و زیان و سایر شاخص‌ها بیش از پیش افزایش یابد.
وی مهمترین شاخص اثرگذار در ارزیابی عملکرد شعب را شاخص‌های سودآوری و تحقق EPS بانک عنوان‌کرد و افزود: از آنجائی‌که بانک یک بنگاه اقتصادی است، تک تک کارکنان باید بدانند که دارای مسئولیت اقتصادی در جامعه هستند. چرا که با این رویه کارآئی مجموعه افزایش می‌یابد.
صباغی درپایان اظهارداشت: با توجه به اقدامات صورت‌گرفته و همبستگی ایجاد شده در بین کارکنان، امیدواریم سال آینده سال سودآوری، رونق و شکوفائی پست بانک ایران باشد.
محمود شیردل مدیرامور شعب و مناطق نیز در این جلسه عنوان نمود: پست بانک ایران، بانک تخصصی روستاهاست و باید این ذهنیت را ایجاد کنیم که این بانک به واسطه دفاترخدمات بانکی و شبکه مویرگی دارای بیشترین ارزش در بازار رقابت بین بانکی است.
وی اعطای تسهیلات جهت شخصی‌سازی دفاترخدمات بانکی روستائی و استفاده از ابزار تشویقی برای شعب را مهمترین عوامل در تأمین نقدینگی و تحقق هدف سپرده‌ای برشمرد.
داود قزلباش مدیر امور مالی و اعتباری هم در این جلسه با تحلیل وضعیت منابع به مصارف و درآمد به هزینه استان به تشریح چگونگی پرداخت تسهیلات پرداخت و بر توجه کارکنان به جذب منابع ارزان‌قیمت و کسب درآمد از محل خدمات تأکید کرد.
همچنین امیر لرستانی مدیرشعب پست بانک استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی، خواستار رفع مشکلات موجود جهت خدمت رسانی بیشتر به هموطنان شد.
گفتنی است: درپایان این جلسه؛ رؤسای دوایر ستادی و شعب و کارکنان به بیان مسائل موجود پرداخته و پاسخ‌های لازم را از مدیران مربوطه دریافت کردند.