تاپ خبر۲۴: مدیر روابط عمومی اورژانس و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده باش ماموران اورژانس و آتش‌نشانان برای ارایه خدمات به سوگواران حسینی در روز اربعین خبر دادند. حسن عباسی در این‌باره گفت: در روز اربعین تمامی ۱۴۵ پایگاه اورژانس پایتخت در آماده‌باش کامل هستند و علاوه بر آن […]

تاپ خبر۲۴: مدیر روابط عمومی اورژانس و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده باش ماموران اورژانس و آتش‌نشانان برای ارایه خدمات به سوگواران حسینی در روز اربعین خبر دادند.

حسن عباسی در این‌باره گفت: در روز اربعین تمامی ۱۴۵ پایگاه اورژانس پایتخت در آماده‌باش کامل هستند و علاوه بر آن آمبولاس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های مرکز اورژانس نیز در اطراف مراکز شلوغ و پرتجمع مانند مسجد ارک، مهدیه تهران، امامزاده صالح و … حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حرکت راهپیمایان به سمت شهر ری و حرم حضرت عبدالعظیم نیز گفت: عوامل اورژانس در مسیرهای راهپیمایی نیز مستقر خواهند شد تا در صورت نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به زائران امدادرسانی کنند. همچنین در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم نیز عوامل اورژانس استقرارخواهند داشت.
منبع :

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران درباره زمان حضور عوامل اورژانس نیز گفت: از حوالی ساعت هفت صبح استقرار عوامل اورژانس آغاز شده و در مراکز مختلف با توجه به زمان پایان مراسم در محل حضور خواهند داشت.

آماده باش آتش‌نشانان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز از تامین ایمنی عزاداران و راهپیمایان اربعین حسینی از سوی آتش‌نشانی خبر داد و جزئیات تمهیدات سازمان متبوعش در این روز را تشریح کرد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین‌باره گفت: در روز اربعین، تامین ایمنی عزاداران و راهپیمایان بر عهده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خواهد بود و علاوه بر اینکه ۱۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند، عوامل آتش‌نشانی در مسیرهای راهپیمایی منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی نیز مستقر خواهند بود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در ۱۸ نقطه از طول مسیر راهپیمایی و نیز اطراف حرم حضرت عبدالعظیم استقرار خواهند داشت، اظهارکرد:‌ آتش نشانان تهرانی با ۱۸ دستگاه خودرو و تجهیزات مربوط به نجات و اطقای حریق در محل حضور دارند و علاوه بر آن بیش از ۱۰ تن از مدیران ارشد سازمان نیز با انجام گشت‌ در مناطق مختلف از وضعیت ایمنی و نحوه استقرار آتش‌نشانان بازرسی خواهند کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در مجموع بیش از ۶۰ تن از پرسنل سازمان در محل سطح معابر و محل‌های استقرار حضور خواهند داشت، گفت: در دیگر امکان شلوغ و پرتجمع نیز آتش نشانان حضور خواهند داشت.

ملکی از شهروندان خواست در صورت بروز هرنوع حادثه احتمالی ضمن حفظ خونسردی خود با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند و برای خروج از اماکن سربسته حتما اولویت را به کودکان، سالخوردگان و بانوان بدهند.
منبع : ایسنا