تاپ خبر۲۴ : معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از آغاز پرداخت تسهیلات به ناشران در شعب منتخب این بانک خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،محمد کیایی با اعلام این خبر و با تاکید بر ضرورت حمایت شبکه بانکی کشور از ناشران و فعالان […]

تاپ خبر۲۴ : معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از آغاز پرداخت تسهیلات به ناشران در شعب منتخب این بانک خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،محمد کیایی با اعلام این خبر و با تاکید بر ضرورت حمایت شبکه بانکی کشور از ناشران و فعالان حوزه نشر، گفت: طی تفاهم نامه ای که چندی قبل میان بانک شهر و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران منعقد شد، اعطای تسهیلات به ناشران در شعب منتخب بانک شهر آغاز شده است.
وی با اشاره به این‌که بانک شهر در کنار وظیفه بانکداری خود به بانکداری اجتماعی نیز توجه دارد،افزود: این تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد به معرفی شدگان ارایه خواهد شد.
کیایی تصریح کرد: ۸ درصد سود این تسهیلات توسط متقاضی و ۴ درصد مابقی توسط موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران پرداخت می شود.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان این‌که نوع تسهیلات اعطایی مشارکت مدنی قابل تبدیل شدن به فروش اقساطی است،ادامه داد: دوره بازپرداخت آن نیز حداکثر ۴۸ ماهه و وثیقه ارایه شده از سوی متقاضی طبق بخشنامه سیاست ها و خط مشی اعتباری بانک ارایه خواهد شد.
کیایی با تاکید براین‌که قطعا پرداخت تسهیلات به ناشران و فعالان حوزه نشر به توسعه فرهنگ کتاب خوانی کمک خواهد کرد، گفت: خوشبختانه طی سالیان گذشته توجه به کتاب و کتابخوانی در جامعه رو به گسترش است، اما کماکان کافی نیست و نیاز به حمایت های بیشتر دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: یکی از راه های رونق بخشی به توسعه فرهنگ کتابخوانی و خرید کتاب توجه به نیاز ناشران و علاقمندان به کتاب است که بانک شهر در این راستا توانسته است، قدم های تاثیرگزاری بردارد.