تاپ خبر ۲۴ : با همکاری بانک ملی ایران، طرح ارائه تخفیف ویژه به فرهنگیان در فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش آغاز شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای امضای تفاهمنامه میان این بانک و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، آموزگاران و فرهنگیان می توانند […]

تاپ خبر ۲۴ : با همکاری بانک ملی ایران، طرح ارائه تخفیف ویژه به فرهنگیان در فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش آغاز شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای امضای تفاهمنامه میان این بانک و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، آموزگاران و فرهنگیان می توانند با استفاده از «ملی کارت» خود، اقلام مصرفی مورد نیازشان را از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور خریداری کنند و علاوه بر تخفیف‌های معمول، از تخفیف های مازاد و ویژه فرهنگیان نیز بهره مند شوند.

در این طرح، آموزگاران و فرهنگیان با خرید بیش از ۱۰۰ هزار تومان در ماه از شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از دو درصد تخفیف مازاد، با خرید بیش از ۲۰۰ هزار تومان در ماه از سه درصد تخفیف مازاد، با خرید بیش از ۴۰۰ هزار تومان در ماه از چهار درصد تخفیف مازاد و در خرید بیش از ۵۰۰ هزار تومان در ماه از  پنج درصد تخفیف مازاد به کل خرید ها بهره مند خواهند شد.

هر دوره خرید در طرح تخفیف ویژه به فرهنگیان به صورت ماهانه از ابتدا تا انتهای ماه شمسی در نظر گرفته می شود و مجموع خرید های صورت گرفته با یک کارت به صورت متمرکز در تاریخچه خرید آن کارت ذخیره می شود.

آموزگاران و فرهنگیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آدرس شعب فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش و تخفیفات فروشگاهی به سایت افق کوروش به آدرس https://www.okcs.ir مراجعه کنند .