تاپ خبر۲۴:بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز (چهارشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه) با حضور ۱۸۰۰ شرکت از ایران و ۲۹ کشور آغاز به کار کرد. بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار تقویت ساخت داخل با اتکا بر اصول اقتصاد مقاومتی کار خود را آغاز کرد. در […]

تاپ خبر۲۴:بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز (چهارشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه) با حضور ۱۸۰۰ شرکت از ایران و ۲۹ کشور آغاز به کار کرد.

بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار تقویت ساخت داخل با اتکا بر اصول اقتصاد مقاومتی کار خود را آغاز کرد.

در این دوره از نمایشگاه، بیش از یک هزار و ٢٠٠ شرکت داخلی و ۶٠٠ شرکت خارجی از ٢٩ کشور در فضایی به وسعت ۵٠ هزار متر مربع، دستاوردهای خود را عرضه خواهند کرد.

شرکت هایی از کشورهای فرانسه، بلژیک، انگلستان، سنگاپور، موناکو، کره جنوبی، اوکراین، اسپانیا، اتریش، چین، قزاقستان، سوئیس، ایتالیا، آلمان، امارات متحده عربی، هند، ترکیه و روسیه در نمایشگاه بیستم صنعت نفت حضور دارند.

همچنین هیات هایی نیز از برخی کشورها مانند لهستان و نروژ در این دوره از نمایشگاه حضور می یابند.

باتوجه به هم زمانی برگزاری نمایشگاه با نشست هیات دولت، افتتاح رسمی بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، عصر امروز با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر نفت و مسئولان بلند پایه کشوری برگزار می شود.