تاپ خبر۲۴:بیست و سومین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی با حضور رئیس کل بانک مرکزی مدیران ارشد بانکی ، مسئولان و دست اندر کاران نظام اقتصادی بخش دولتی و خصوصی صبح امروز آغاز شد. در این همایش که با محور« آسیب شناسی نظام تامین مالی تولید در کشور، اقتصاد مقاومتی و نقش و […]

تاپ خبر۲۴:بیست و سومین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی با حضور رئیس کل بانک مرکزی مدیران ارشد بانکی ، مسئولان و دست اندر کاران نظام اقتصادی بخش دولتی و خصوصی صبح امروز آغاز شد.
در این همایش که با محور« آسیب شناسی نظام تامین مالی تولید در کشور، اقتصاد مقاومتی و نقش و جایگاه نظام بانکی در حمایت از تولید» برگزار شده است ، مسئولان ارشد اقتصادی کشور دیدگاههای خود را در این باره تبیین خواهند کرد .
بانک مرکزی آقایان محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی و شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی را از جمله سخنرانان اصلی این همایش اعلام کرد .
در این همایش دو روزه همچنین ۱۹ سخنران دیدگاههای تخصصی خود را درباره محور اصلی همایش تبیین خواهند کرد .
دربیست و سومین همایش سیاستهای پولی و ارزی دو میز گرد نیزبا موضوع quotation mark ارزیابی سیاست های پولی و اعتباری سال ۹۱ و راهکارهای برون رفت از رکود تورمی quotation mark و quotation mark نقش بازار پول و سرمایه در تامین مالی تولید و افق همکاری های مشترک quotation mark برگزار می شود .
برگزاری هفت کارگاه آموزشی با عناوین: quotation mark مدل‌های کسب‌ و کار بانکداری شرکتی quotation mark ، quotation mark بررسی ابعاد حقوقی اعتبارات اسنادی ارزی و ریالی quotation mark ، quotation mark سازوکارهای اعتبار اسنادی داخلی‌ـ ‌ریالی در شبکه بانکی‌کشور quotation mark ، quotation mark نقش و کارکرد اعتبار اسنادی داخلی ـ ریالی در تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی quotation mark ، quotation mark مقررات ناظر بر تسهیلات و تعهدات کلان در شبکه بانکی کشور quotation mark ، quotation mark آشنایی با تالار مجازی بورس ایران quotation mark و quotation mark آشنایی با ابزارهای تامین مالی در بازار اولیه quotation mark از دیگر برنامه های جانبی این همایش اعلام شده است .