تاپ خبر۲۴ :شرکت آسیاتک یکی از فعال ترین سازمان های بزرگ کشور در حوزه مسئولیت های اجتماعی است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک؛ همکاری با بزرگترین نهادهای اجتماعی بین المللی و ملی مانند محک، یونسکو، همکاری با خیریه های حامی توانیابان، تامین لوازم التحریر دانش آموزان […]

تاپ خبر۲۴ :شرکت آسیاتک یکی از فعال ترین سازمان های بزرگ کشور در حوزه مسئولیت های اجتماعی است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک؛ همکاری با بزرگترین نهادهای اجتماعی بین المللی و ملی مانند محک، یونسکو، همکاری با خیریه های حامی توانیابان، تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند، مشارکت بزرگ و گسترده در بحران های ملی از جمله واقعه زلزله کرمانشاه و…گوشه ای از فعالیت این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی اخیر بوده است.
آسیاتک اکنون قصد دارد با توسعه فعالیت های خود در بحث مسئولیت های اجتماعی همکاری گسترده و سراسری را با موسسه نیکوکاری مهربانه آغاز کند.
مهربانه پلتفرم تامین جمعی مالی با مدل اهدا برای اهداف خیریه، اجتماعی، بشر دوستانه و غیر انتفاعی است. در مقایسه با خیریه‌های سنتی، مهربانه حمایت‌های کاربران را برای پروژه‌های مشخص (با اهداف، هزینه و زمان‌بندی مشخص) جذب کرده و شفافیت کاملی در اجرای فعالیت‌ هایش اعمال می‌کند.
به این صورت که حامیان پروژه‌ه مشخص بوده و گزارش اجرای پروژه‌ها به صورت منظم به اطلاع کاربران می‌رسد. برای انجام این فعالیت‌ها، مهربانه از بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برد.
این فعالیت که اساس آن بر بستر اینترنت صورت می گیرد، آغاز حرکتی بی نظیر و نو میان یک سازمان بزرگ با یک موسسه نیکوکاری در کشور خواهدبود. جذب حمایت های افراد جامعه جهت آغاز یا انجام یک فعالیت مشخص، با شفافیت کامل، از طریق زیرساخت های اینترنتی که به آن کرادفاندینگ (Crowdfunding) نیز می گویند اصلی ترین روش کار موسسه نیکوکاری مهربانه است.
کمک به توانیابان، حمایت از زنان بدون سرپرست، تامین جهیزیه، حمایت از تحصیل دانش آموزان کم بضاعت، کمک به هزینه های درمانی اقشار آسیب پذیر و فعالیت و سرمایه گذاری در مناطق محروم از جمله اقداماتی است که تاکنون توسط موسسه نیکوکاری مهربانه صورت گرفته است.
آسیاتک امیدوار است با همکاری گسترده تر با نهادهای نیکوکاری نقش موثرتری در داشتن جامعه ای بهتر ایفا نماید.