تاپ خبر۲۴ :نتایج رتبه‌بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سال ۹۵ در حوزه‌های ثابت و سیار براساس الگوی بومی رگولاتوری اعلام شد. محمدعلی یوسفی­ زاده مدیرعامل شرکت آسیاتک با اعلام این خبر افزود: این موفقیت در راستای تبدیل شدن این شرکت به مطلوب­ترین اپراتور ارایه دهنده خدمات ارتباطی به عنوان چشم انداز آسیاتک تا سال ۱۴۰۰ […]

تاپ خبر۲۴ :نتایج رتبه‌بندی و انتخاب اپراتورهای برتر سال ۹۵ در حوزه‌های ثابت و سیار براساس الگوی بومی رگولاتوری اعلام شد.

محمدعلی یوسفی­ زاده مدیرعامل شرکت آسیاتک با اعلام این خبر افزود: این موفقیت در راستای تبدیل شدن این شرکت به مطلوب­ترین اپراتور ارایه دهنده خدمات ارتباطی به عنوان چشم انداز آسیاتک تا سال ۱۴۰۰ به دست آمده است.
وی با اشاره به تلاش مضاعف پرسنل آسیاتک، ارتقاء زیرساخت­ها، کسب و بومی سازی دانش و تخصص روز دنیا، جوان گرایی و استفاده از متخصصین داخلی به همراه به کارگیری آخرین فن­آوری های موجود در دنیا به عنوان اصلی ترین دلایل کسب این عنوان افزود: سرعت رشد و به کار گیری شاخصه های علمی در شرکت آسیاتک به صورت چشمگیری در حال افزایش است.
یوسفی زاده ادامه داد: ارزیابی، رتبه‌بندی و انتخاب اپراتورهای برتر در حوزه‌های ثابت و سیار برای هفتمین سال پیاپی توسط سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی با مشارکت حداکثری اپراتورها و با تاکید بر معیارهای افزایش رضایت مشترکین، تعامل با رگولاتوری، ایجاد فضای رقابتی سالم، قانون‌مداری، رعایت الزامات پروانه‌ای و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در سال ۹۵ انجام پذیرفته است.
مدیرعامل آسیاتک افزود: نقش رگولاتوری به عنوان برنامه ریز و ناظر اصلی این مدل، نقشی بی بدیل و انکار نشدنی است و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اعمال ارزیابی هایی تخصصی متشکل از سه معیار توانمندساز (برنامه ریزی قانون مدار، فرایندهای سازمانی و بستر سازی ارتقای کیفیت سرویس) و سه معیار نتایج (رگولاتوری و جامعه، مشتریان و نتایج عملکردی) و ۲۱ زیر شاخص، یکی از به روزترین و جامع ترین مدل های کاربردی در این زمینه را ارائه و اجرا کرده است.
وی گفت: کسب رتبه نخست در بخش دارندگان پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت(FCP) توسط شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، برگ زرین دیگری در روند رو به رشد شرکت آسیاتک در سال های اخیر است، روندی که به زودی با اجرایی شدن عرضه سیم کارت های دیتای آسیاتک، راه اندازی رسمی بزرگترین و امن ترین دیتاسنتر کشور در برج میلاد و عرضه سهام این شرکت در بازار بورس رسمی کشور و چند پروژه مهم دیگر، در بین سایر شرکت های فعال در این حوزه، بیش از پیش نمود خواهد داشت.
محمدعلی یوسفی زاده مدیرعامل آسیاتک در پایان ضمن اشاره بر ادامه دار بودن روند رو به رشد کیفیت خدمات این شرکت و به تبع آن ارتقای سطح ارتباطات و زندگی هموطنان، کسب رتبه اول به انتخاب مردم کشور بر اساس ارزیابی سراسری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال ۱۳۹۵ و همچنین کسب رتبه اول برترین شرکت در بین دارندگان پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) را به همکاران و مشترکین در سراسر کشور به عنوان سرمایه های اصلی شرکت انتقال داده های آسیاتک تبریک گفت.