تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بانک شهر به منبع حمایتی شهرداری ها در توسعه شهرها بدل شده و اقدامات حمایتی آن می تواند به الگویی برای سایر بنگاه های اقتصادی تبدیل شود. ‎ به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، عبد الرضا مصری با تقدیر از […]

تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بانک شهر به منبع حمایتی شهرداری ها در توسعه شهرها بدل شده و اقدامات حمایتی آن می تواند به الگویی برای سایر بنگاه های اقتصادی تبدیل شود.

‎ به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، عبد الرضا مصری با تقدیر از عملکرد بانک شهر در پروژه های بزرگ فرهنگی همچون برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: متاسفانه فعالیت های فرهنگی شهرها در سایه مشکلات اقتصادی قرار می گیرند و از قدرت لازمه برخوردار نیستند، اما از زمان ورود بانک شهر به عنوان یک بنگاه اقتصادی به عرصه فرهنگ شاهد ایجاد تحولات زیربنایی در اجرای پروژه های فرهنگی هستیم.

‎وی با تاکید بر اینکه بانک شهر فرصت آشتی مردم با عرصه فرهنگ را فراهم کرده و رشد آمارهای بازدید از نمایشگاه اخیر کتاب ، خود موکد تاثیر عمیق این بانک در پیشبرد اهداف فرهنگی شهرهاست، تصریح کرد: جامعه امروز نیازمند اجرای پروژه های زیربنایی در عرصه های مختلف از جمله فرهنگی و شهری است، چرا که زندگی شهری با موضوع مهم فرهنگ گره خورده است.

‎مصری خاطر نشان کرد: از همین روست که شاهد هستیم بانک شهر با حمایت های عرصه فرهنگ توانسته بسیاری از این تنگناها را مرتفع سازد.

‎نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم، مشارکت بانک شهر در اجرای پروژه ها در حوزه حمل و نقل شهری به ویژه مترو را از دیگر دستاوردهای مهم این بانک در شهرها دانست و افزود: امروز بانک شهر به منبع حمایتی شهرداری ها در توسعه شهرها بدل شده و اقدامات حمایتی آن می تواند به الگویی برای سایر بنگاه های اقتصادی تبدیل شود تا در آینده شاهد رفع بسیاری از مشکلات شهرها باشیم