تاپ خبر۲۴: با گشایش همزمان ۳ شعبه بانک پارسیان در مناطق الهیه، رسالت و پیروزی کرمان و همچنین شعبه پادادشهر اهواز، در تاریخ یکم و دوم خردادماه، تعداد شعب بانک پارسیان به ۳۳۷ شعبه رسید. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک پارسیان؛ گلاب زاده محقق، مورخ و کرمان شناس مشهورکرمانی در آیین گشایش […]

تاپ خبر۲۴: با گشایش همزمان ۳ شعبه بانک پارسیان در مناطق الهیه، رسالت و پیروزی کرمان و همچنین شعبه پادادشهر اهواز، در تاریخ یکم و دوم خردادماه، تعداد شعب بانک پارسیان به ۳۳۷ شعبه رسید.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک پارسیان؛ گلاب زاده محقق، مورخ و کرمان شناس مشهورکرمانی در آیین گشایش شعبه الهیه کرمان با اشاره به عملکرد بسیار خوب بانک پارسیان،گفت : بانکداری نوین با تاسیس بانک پارسیان پا به عرصه ظهورگذاشت و این بانک توانسته است با مشتری مداری شایسته و ارایه خدمات نوین ،گام های موثری در مسیر شکوفایی و رونق اقتصاد کشور بردارد.
همچنین ناصح، رییس حوزه ۵۳ اهواز نیز در آیین گشایش شعبه پادادشهر، با ارایه گزارشی اقدامات اثرگذار بانک پارسیان در حوزه های مسئولیت های اجتماعی و همچنین سیاست های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال زایی را تشریح کرد.