تاپ خبر۲۴: بانک پارسیان و پست‌ بانک در راستای گسترش همکاری‌ها و برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر، در مراسمی تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضاء کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛ دکتر پرویزیان در مراسم امضای این تفاهم‌نامه تأکید کرد : کمک به رونق واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، […]

تاپ خبر۲۴: بانک پارسیان و پست‌ بانک در راستای گسترش همکاری‌ها و برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر، در مراسمی تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضاء کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛ دکتر پرویزیان در مراسم امضای این تفاهم‌نامه تأکید کرد : کمک به رونق واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، واحدهای دانش‌بنیان و صادرات محور و همچنین همکاری با دولت برای تکمیل و اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام، چهار محور مهم از فرامین مقام معظم رهبری در پیام نوروزی بود که این دو بانک می‌توانند با همکاری یکدیگر در این محورها مشارکت داشته باشند.
دکتر پرویزیان بابیان این مطلب افزود: مهم‌ترین راه رسیدن به موفقیت مشترک، گسترش همکاری‌ها، هم‌افزائی و تبادل تجارب یکدیگر است و همه باید تلاش کنیم این مهم عملیاتی شود.
وی تأکید کرد: بانک پارسیان بعنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور، ظرفیت‌های مناسبی دارد و پست‌بانک نیز از ظرفیت‌های بالایی در ارائه خدمات به‌خصوص در مناطق دورافتاده کشور برخوردار است که با امضای این تفاهم‌نامه مسیر برای استفاده از ظرفیت‌های متقابل میسر می‌شود.
مدیرعامل بانک پارسیان تصریح کرد: در شرایط تحریم، شبکه بانکی کشور توانست با ارائه خدمات مناسب به مشتریان شرایط را به‌خوبی مدیریت کند و البته آسیب‌هایی را هم متحمل شد که برای جبران آن‌یکی از بهترین راه‌ها همکاری و هم‌افزایی بانک‌ها است.
مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره بر چهار محور مورد تأکید مقام معظم رهبری در پیام نوروزی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: حمایت از واحدهای کوچک و متوسط که فعالیت آن‌ها متوقف‌شده و با سرمایه‌ای اندک می‌توانند راه‌اندازی و در تولید و اشتغال‌زایی کشور مؤثر باشند یکی از محورها است که قطعاً بانک پارسیان با مشارکت پست‌بانک در نیل به این هدف گام برمی‌دارد.
دکتر پرویزیان افزود: تقویت و حمایت از واحدهای دانش‌بنیان نیز در این بانک دنبال می‌شود و چون بسیاری از نوآوری‌ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است بانک پارسیان آماده همکاری مشترک برای حمایت از پروژه‌های دانش‌بنیان با پست‌بانک به‌عنوان بانک تخصصی این بخش است.
وی در خصوص تأمین مالی واحدهای صادرات محور و همچنین همکاری با دولت برای تکمیل و اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام که دو محور دیگر مورد تأکید مقام معظم رهبری است گفت: مجموعه بانک پارسیان، کانون بانک‌های خصوصی و شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی امسال در جهت تحقق این مهم حرکت می‌کنند.
دکتر فرحی: همکاری پست‌بانک و بانک پارسیان موجب گسترش خدمت‌رسانی به هم‌وطنان می‌شود
دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک ایران نیز در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک با بانک پارسیان گفت: همکاری این دو بانک و استفاده از ظرفیت‌های متقابل یکدیگر، موجب گسترش خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در سطح کشور می‌شود.
: وی تصریح کرد: بانک تخصصی حوزه‌های IT و ICT و حضور گسترده با ارائه خدمات متنوع بانکی در ۱۲ هزار باجه نمایندگی در سطح روستاهای کشور، دو راهبرد این بانک است که می‌تواند در گسترش همکاری‌ها با بانک پارسیان مؤثر باشد.
فرحی با اشاره به ارتقاء کمی و کیفی خدمات در شعب و باجه‌های نمایندگی این بانک افزود: همکاری‌های لازم درزمینه های تسهیلات، اعتبارات و خدمات ارزی از موضوع‌های اصلی این تفاهم‌نامه است. وی در پایان از گسترش همکاری‌های متقابل استقبال کرد و امضای این تفاهم‌نامه را فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌های شعب و باجه‌های این دو بانک برشمرد.
در این مراسم که در محل ساختمان مرکزی پست‌بانک برگزار شد، دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان به همراه آقایان صنعتی نژاد معاون اجرایی، فقیری معاون طرح و برنامه، جعفری معاون فناوری اطلاعات ، ترابی مدیر مشتریان ارزنده و همچنین دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک، مهندس حسن‌زاده رئیس هیئت‌مدیره و دیگر اعضای هیات مدیره و تنی چند از مدیران پست‌بانک ایران در آن حضور داشتند.
شایان ذکر است؛ مشارکت در اعطای تسهیلات ریالی در پروژه‌ها و طرح‌ها به‌صورت سندیکائی، ایجاد روابط متقابل درزمینه ارائه خدمات کارگزاری از طریق شعب بانک پارسیان در خارج از کشور، استفاده از امکانات آموزشی فی‌مابین، بهره‌برداری مشترک از ظرفیت‌های شعب یکدیگر، زیرساخت‌های فنی و زیر بنائی هر دو بانک و انجام عملیات پول رسانی شعب پارسیان در مناطق موردنیاز توسط پست‌بانک از مهم‌ترین محورهای همکاری طرفین است.
بنابراین گزارش: ایجاد امکان و زیرساخت‌های لازم جهت ارائه خدمات بانکی ازجمله وصول چک‌ها و پرداخت اقساط مشتریان هردو بانک در یکدیگر، همکاری‌های لازم درزمینهٔ‌های تکنولوژی، نرم‌افزارها و خدمات متقابل، ارائه خدمات ویژه به مشتریان خوش‌حساب هر دو بانک، سرمایه‌گذاری‌های مشترک در طرح‌ها و پروژه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت، استفاده از دستگاه‌های خودپرداز یکدیگر از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.