تاپ خبر۲۴ : مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) در مراسم تقدیر از کارگران نمونه شرکت نفت ایرانول گفت: کارگران علی رغم بیشترین نقش در تولیدملی از کمترین عایدات بهره مند هستند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، مهندس لطفی در جمع کارگران شرکت نفت ایرانول […]

تاپ خبر۲۴ : مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) در مراسم تقدیر از کارگران نمونه شرکت نفت ایرانول گفت: کارگران علی رغم بیشترین نقش در تولیدملی از کمترین عایدات بهره مند هستند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، مهندس لطفی در جمع کارگران شرکت نفت ایرانول و خانواده های آنها ضمن گرامیداشت روز کارگر و میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، گفت: کارگران علی رغم اینکه بیشترین نقش را در تولید ناخالص ملی دارند از کمترین عایدات این تلاش بهره مند هستند که دراین راستا دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تلاش کردند این کمبود و فاصله را برطرف کنند و امیدواریم بتوانیم با افزایش حقوق و خدمات حاشیه ای بخشی از این کمبود را جبران نماییم.

وی  افزود: در شستا بیش از ۲۸۴ شرکت فعالیت می کنند و خوشبختانه خانواده بزرگ شستا در حدود صد هزار نفر هستند که بار سنگین تولید و اقتصاد این هلدینگ را که بزرگترین هلدینگ اقتصادی کشور و در خاورمیانه هم دررده های اول است، را به دوش می کشند.

مهندس لطفی افزود: در سال گذشته ایرانول با تلاشی که قطع یقین حاصل تلاش تمام کارگران ،مدیران، مدیران میانی ، سرپرستان و همکاران بوده است، توانست در بین ۲۸۴ شرکت شستا رتبه سوم را هم در ایجاد سود و هم در عملکرد کسب کند و امیدواریم با تلاش بیشتر بتواند در سال های آینده رتبه اول را در بین تمام شرکت ها بدست آورد.

مهندس لطفی تصریح کرد: افتخار میکنم که مدیران خوبی در شرکت ها داریم که در کنار توجه به تولید، توجه به مسایل خانواده و معیشتی پرسنل هم دارند.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم مهندس اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گزارشی از اقدامات و پروژه های انجام شده در این شرکت و برنامه های آتی، بیان کرد.

گفتنی است , در این مراسم از محصول مشترک ایرانول و پتروناس با حضور مسوولان دو شرکت رونمایی شد.

همچنین در پایان این مراسم از بازنشستگان و کارگران نمونه شرکت نفت ایرانول با لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد . اسامی کارگران نمونه عبارتند از: شهرام محمدیان، صالح امیری، حامد بهاری، سید منصور دراجی زاده، رضا رضاخانی، کامران دارابی، حسن جعفری تفرشی، نادر غفرانی، حمید یزدی، ابوالفضل باقری، مهناز آیتی و  اسامی بازنشستگان غلامحسین شهبازان و محمد اکبرزاده می باشند.