تاپ خبر۲۴: پس از معرفی کارت گرافیکی های جدید از خانواده پاسکال توسط NVIDIA، ایسوس این بار جدیدترین مدل از این خانواده را با نام ROG STRIX GeForce GTX 1060 معرفی می کند. ROG STRIX نامی جدید در رده محصولات گیمینگ ایسوس است که به طور اختصاصی برای بازی طراحی و بهینه شده است. این […]

تاپ خبر۲۴: پس از معرفی کارت گرافیکی های جدید از خانواده پاسکال توسط NVIDIA، ایسوس این بار جدیدترین مدل از این خانواده را با نام ROG STRIX GeForce GTX 1060 معرفی می کند.

ROG STRIX نامی جدید در رده محصولات گیمینگ ایسوس است که به طور اختصاصی برای بازی طراحی و بهینه شده است. این بار ایسوس با استفاده از تراشه جدید GTX 1060، شاهکاری دیگر خلق کرده است که در ادامه به توضیحاتی در مورد آن می پردازیم:

سریع ، قدرتمند و مقرون به صرفه

ایسوس با استفاده از طراحی اختصاصی در خنک کننده، مدار تغذیه و PCB، کارت گرافیک ROG STRIX GeForce GTX 1060 را تا فرکانس ۱۸۷۳ مگاهرتز اورکلاک کرده و قدرت این تراشه را افزایش داده تا به گزینه مناسبی برای استفاده و بازی در دنیای واقعیت مجازی باشد. برای ماندگاری هر چه بیشتر و پایداری در هنگام بازی و استفاده طولانی مدت، این کارت گرافیک در خط تولید اختصاصی و تمام خودکار Auto-Extreme تولید شده و با قطعات آن از استاندارد و کیفیت Super Alloy Power II بهره می برد. برای خنک سازی هرچه بهتر و بیشتر، ایسوس این کارت را با DirectCU III تجهیز کرده است.

ایسوس در امر مدیریت دما یک گام بیشتر از سایرین برداشته و با کمک فناوری FanConnect مدیریت فن های کیس را نیز برعهده کارت گرافیک قرار داده تا کنترل دما در کل سیستم، بیش از پیش بهتر گردد.

برای شخصی سازی و جذاب تر کردن ظاهر سیستم هم فناوری Aura RGB ایسوس امکان انتخاب میلیون ها رنگ و شش جلوه بصری متفاوت در اختیار کاربر قرار داده است. علاوه بر موارد فوق، ایسوس برای ورود به دنیای واقعیت مجازی و لذت هرچه بیشتر از آن، پورت های HDMI سازگار و مجزا در این کارت گرافیک تعبیه کرده تا خیال گیمرها از بابت بازی در واقعیت مجازی راحت باشد!

قدرتمند، خنک، زیبا: بازی در سکوت با خنک کننده اختصاصی DirectCU III

کارت گرافیک ROG STRIX GeForce® GTX 1060 مجهز به خنک کننده DirectCU III است که هیت پایپ ها به صورت مستقیم با هسته GPU در تماس هستند. این امر منجر به دفع سریعتر حرارت و هدایت آن به لوله های حرارتی و رادیاتور آلومینیومی می شود و در این مدل، خنک سازی نسبت به مدل مرجع بیش از ۳۰ درصد بهتر عمل می کند. همچنین ۳ فن ابداعی لبه دار ایسوس که به فناوری ۰dB (به معنی سکوت مطلق) مجهز هستند، در زمان بی کاری یا دمای کمتر از ۶۰ درجه، بی حرکت می شوند و خنک کننده به صورت Passive اقدام به خنک کردن کارت می کند. این عمل باعث افزایش عمر فن ها، کم ترین میزان ورود گرد و غبار به درون کارت گرافیک و امکان بازی در سکوت کامل را به کاربر می دهد. همچنین زمانی که فن ها در حال گردش هستند، جریان هوایی با فشار استاتیکی ۱۰۵ درصدی تولید و به هیت سینک ها منتقل می شود، در نتیجه حرارت به راحتی دفع می گردد. طراحی خاص این فن ها باعث می شود تا ۳ برابر صدای کمتری نسبت به مدل مرجع از فن ها شنیده شود.

در ادامه باید بدانید که ROG STRIX GeForce® GTX 1060 از فناوری ASUS FanConnect برای مدیریت دما استفاده می کند. همانطور که می دانید، کارت گرافیک ها در هنگام بازی، به مراتب دمای بیشتری را نسبت به پردازنده اصلی سیستم تولید می کنند، اما دمای داخل سیستم بیشتر توسط دمای CPU ملاک قرار می گیرد، که این امر منجر به ناکارآمدی خنک کننده کل سیستم می شود. ASUS FanConnect یک کانکتور ۴ پین را به فن های اصلی سیستم متصل می کند تا دما و کارایی خنک کنندگی همه بخش های سیستم، با داده های دمایی بیشتر مدیریت شود.

با کمک Aura RGB ایسوس سیستم خاص خود را بسازید

ROG STRIX GeForce GTX 1060 دارای نور پردازی ASUS Aura RGB است که در هر دو طرف کارت گرافیک قابل مشاهده و تغییر است. این نور پردازی با ۶ جلوه متفاوت نمایی زیبا به سیستم شما می دهد. همچنین بخش هایی از کولر آن قابلیت جدا شدن دارد و کاربر می تواند به دلخواه خود با یک چاپگر سه بعدی ظاهر کارت را تغییر دهد.

کیفیت بالا و ماندگاری طولانی

تمامی کارت گرافیک های ایسوس با فناوری Auto-Extreme طراحی و تولید می شوند. خط تولید تمام اتوماتیک و عدم دخالت انسان در پروسه تولید، درصد خطا را کاهش داده و قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II، تضمینی برای ماندگاری و طول عمر بالای کارت گرافیک است. همچنین قطعات این مدل با استاندارد Super Alloy Power II مصرف را تا ۵۰ درصد، دمای تولید شده را تا ۵۰ درصد و نویز تولید شده توسط چوک ها را تا ۲۲ برابر نسبت به مدل مرجع کاهش و بهبود داده است.

آماده برای ورود به دنیای واقعیت مجازی

ROG STRIX GeForce® GTX 1060 توسط رابط HDMI با فناوری واقعیت مجازی سازگار است و گیمرها می توانند به راحتی هدست های واقعیت مجازی خود را از طریق پورت HDMI به کارت گرافیک متصل کرده و از تجربه شگفت انگیز واقعیت مجازی لذت ببرند.