تاپ خبر۲۴: سلطانی نژاد روز خبرنگار و اهل قلم در ۱۷ مرداد ماه بهانه ای است تا این روز را به همه تلاشگران حوزه خبر و رسانه پاسداشت گفته و به پاس کمک های بی دریغ و صمیمانه تان قدردانی کنیم. خبرنگار گرامی مجاهدت‌های صادقانه و عالمانه شما را در برافراشتن پرچم “بیداری”، “بصیرت” و […]

تاپ خبر۲۴: سلطانی نژاد روز خبرنگار و اهل قلم در ۱۷ مرداد ماه بهانه ای است تا این روز را به همه تلاشگران حوزه خبر و رسانه پاسداشت گفته و به پاس کمک های بی دریغ و صمیمانه تان قدردانی کنیم.

خبرنگار گرامی مجاهدت‌های صادقانه و عالمانه شما را در برافراشتن پرچم “بیداری”، “بصیرت” و “وحدت” در جامعه‌ی اسلامی ارج نهاده و با تبریک فرخنده “روز خبرنگار”، از اهتمام رسانه‌ها و یکایک شما خبرنگاران گرانقدر سپاسگزاری و قدردانی می‌نمایم.

سربلندی و کامیابی شما اصحاب رسانه، آرزوی ماست و نقش بی بدیلتان با قلم های پر توان نیاز به یادآوری ندارد و یاری اصحاب قلم و رسانه در افزایش آگاهی و سواد مالی جامعه توانسته است بورس کالای ایران را در رسیدن به اهداف خود حمایت کند.

به بهانه روز خبرنگار وظیفه خود می دانیم از همه تلاشگران حوزه خبر و رسانه به پاس کمک های بی دریغ و صمیمانه شان قدردانی کنیم و امیدوارم تقویت این تعامل سازنده موجب تحقق اهداف والای اقتصاد کشور گردد.