تاپ خبر۲۴: وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج هدایت‌الله جهان‌آرا پدر شهیدان سلحشور محمد، علی و محسن جهان‌آرا، برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش مسئلت کرد. به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا)، متن پیام تسلیت علی طیب نیا به شرح زیر می باشد: […]

تاپ خبر۲۴: وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج هدایت‌الله جهان‌آرا پدر شهیدان سلحشور محمد، علی و محسن جهان‌آرا، برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش مسئلت کرد.
به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا)، متن پیام تسلیت علی طیب نیا به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج هدایت‌الله جهان‌آرا، اسوه صبر و استقامت و پایمردی در راه انقلاب اسلامی و پدر شهیدان محمد، علی و محسن جهان‌آرا برای اینجانب نیز به مانند ملت عزیزمان موجب تألم و اندوه فراوان شد. نام و یاد سه شهید عزیز خانواده جهان آرا به ویژه شهید محمد که هر چند نام او با مبارزات خرمشهر و جانفشانی هایش برای آزادی آن عجین است اما همه به خوبی از رشادت ها و مبارزات جسورانه وی با رژیم ستم شاهی تا پیروزی انقلاب اسلامی آگاهیم.این حقیقت در اذهان مردم و تاریخ این سرزمین ماندگار گردیده است و ما نیک می دانیم که تربیت چنین فرزندانی و پرورش فکری و روحی آنها پیش از هر چیز دیگر حاصل زحمات پدری فداکار، معتقد به مکتب اسلام و رهرو صدیق ائمه اطهار بوده است. این مصیبت را به خانواده محترم آن فقید سعیدتسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و همچنین برای بازماندگان صبر و طول عمر با برکت خواهانم.

علی طیب نیا

وزیر امور اقتصادی و دارایی