تاپ خبر۲۴: در پی موفقیت ورزشکاران و تیم‌های ورزشی کارگری شرکت کننده در مسابقات جهانی اسپانیا با کسب ۳۶ مدال طلا و مجموع ۷۵ مدال رنگارنگ، قهرمانى تیم ملى کاراته کارگران ایران و کسب اولین مدال طلاى جودوى بانوان، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی این موفقیت‌ها را به عموم مردم، کارگران و ورزشکاران قهرمان […]

تاپ خبر۲۴: در پی موفقیت ورزشکاران و تیم‌های ورزشی کارگری شرکت کننده در مسابقات جهانی اسپانیا با کسب ۳۶ مدال طلا و مجموع ۷۵ مدال رنگارنگ، قهرمانى تیم ملى کاراته کارگران ایران و کسب اولین مدال طلاى جودوى بانوان، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی این موفقیت‌ها را به عموم مردم، کارگران و ورزشکاران قهرمان کارگر، سرپرستان و مربیان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام دکتر مصطفی سالاری چنین است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

موفقیت کاروان ورزش کارگری کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا، خبر مسرت بخشی برای جامعه شریف کارگری کشورمان است. بدون تردید این پیروزی‌ها الگوی بسیار موفقی را پیش روی این قشر مولد و زحمتکش قرار خواهد داد تا با انگیزه‌ و امید مضاعف و با حفظ نشاط و سلامت خود در عرصه‌های کار و تولید، به فعالیتشان ادامه دهند.

سازمان تامین اجتماعی همواره از ورزش کارگران حمایت کرده و سلامتی و شادابی کارگران عزیز از اهداف مهم این مجموعه خدمت رسان است.

اینجانب کسب موفقیت و افتخار آفرینی نمایندگان شایسته کارگران کشورمان در عرصه رقابت‌های جهانی را صمیمانه به عموم مردم، کارگران، کارگران قهرمان، سرپرستان و مربیان عزیز تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این افتخار آفرینی زمینه ساز توسعه هرچه بیشتر ورزش کارگری در کشور عزیزمان باشد.