تاپ خبر۲۴: بانک صادرات ایران در راستای ایفای رسالت های اجتماعی و فرهنگی خود، نسبت به ساخت ١٢ مدرسه در نقاط کمتر برخوردار اقدام و در سال جاری ساخت ٢ مدرسه و کتابخانه را در دستور کار قرار داده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در […]

تاپ خبر۲۴: بانک صادرات ایران در راستای ایفای رسالت های اجتماعی و فرهنگی خود، نسبت به ساخت ١٢ مدرسه در نقاط کمتر برخوردار اقدام و در سال جاری ساخت ٢ مدرسه و کتابخانه را در دستور کار قرار داده است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ایفای رسالت های اجتماعی و به منظور اعتلای فرهنگ، دانش و توسعه مناطق کمتر برخوردار تاکنون ١٢ مدرسه را در استانهای تهران، گلستان، کرمان، یزد، لرستان، خراسان رضوی و اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خراسان شمالی و… تأسیس و به نظام آموزشی کشور اهدا نموده است و عملیات اجرایی ساختمان مدرسه ولایت ١٢ در استان کردستان و کتابخانه حضرت علی اکبر(ع) در روستای شهابیه خمین را در سال جاری آغاز و در آینده به بهره برداری می رسد.

گفتنی است کارکنان خدوم بانک صادرات ایران با تخصیص بخشی از حقوق و مزایای خود و یا کمک های نقدی در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت نموده و گام های مؤثری در راستای پیشرفت و آبادانی کشور برداشته و بستر مناسبی برای پرورش نسل های آینده فراهم نموده اند.
بر اساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای رفع موانع و مشکلات هموطنان مبادرت به اقداماتی موثر و اثربخش از قبیل تخصیص وام قرض الحسنه در زمینه ازدواج، درمان، اشتغال زایی کرده است تا با پرداخت این وامها به افراد واجدشرایط، باری از دوش آنان برداشته و گره از مشکلات آنان گشوده شود.
شایان ذکر است این بانک به منظور جمع آوری کمکهای مردمی به انجمن و بنیاد های خیریه، نهادهای فرهنگی اجتماعی همچون ستاد بازسازی عتبات عالیات، کمک به زلزله زدگان و… حسابهای ویژه ای اختصاص داده و شعب این بانک نیز آماده دریافت وجوه هموطنان خیر می باشند.