تاپ خبر۲۴:مدیر‌عامل بانک شهر با اشاره به حمایت این بانک از پروژه‌های شهری‌، چابک‌سازی، زیرکی و کاهش بروکراسی را از مهم‌ترین ارکان رشد سازمان‌ها دانست. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مدیریت امور ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی در جریان دیدار با مدیران شهری مشهد که با حضور تنی چند از […]

تاپ خبر۲۴:مدیر‌عامل بانک شهر با اشاره به حمایت این بانک از پروژه‌های شهری‌، چابک‌سازی، زیرکی و کاهش بروکراسی را از مهم‌ترین ارکان رشد سازمان‌ها دانست.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مدیریت امور ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی در جریان دیدار با مدیران شهری مشهد که با حضور تنی چند از مدیران و معاونان‌، اعضای هیئت‌مدیره و شهردار این شهر برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه رجب، انجام فعالیت در جوار حضرت ثامن‌الحجج را توفیق بزرگی دانست و افزود‌: امیدواریم بتوانیم با بهره‌مندی از این نعمت بزرگ، هرچه بهتر به شهروندان مشهد خدمت کنیم.
وی با اشاره به اهمیت تعامل میان بانک شهر و شهرداری‌ها تصریح کرد: در سال‌های قبل درصد سهام شهرداری‌ها نسبت به شهروندان معادل ۸۰ به ۲۰ بوده است، در حالی‌که امروز با اقدامات انجام شده این نسبت بر عکس شده و میزان مشارکت شهروندان در این بانک بسیار بیشتر شده است.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به افزایش سرمایه بانک شهر در سال گذشته خاطرنشان کرد: سرمایه بانک طی مدت کوتاهی از ۴هزار میلیارد ریال به ۸هزارمیلیارد ریال افزایش یافت و به زودی نیز سرمایه ۱۶هزار میلیارد ریالی بانک محقق خواهد شد.
پورزرندی با تاکید بر اهمیت مشارکت شهروندان در افزایش سرمایه بانک شهر، چابک‌سازی، زیرکی و کاهش بروکراسی را از مهم‌ترین موضوعات موثر در رشد سازمان‌ها دانست و افزود: بانک شهر در حمایت از پروژه‌های شهری و ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان تلاش می‌کند و این موضوع در گزارش‌های رسمی که بانک شهر به ریاست جمهوری نیز ارائه داده‌، همواره مطرح و مورد توجه بوده است‌.
مدیرعامل بانک شهر در ادامه با اشاره به راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت اظهار کرد: با توجه به اهمیت بانکداری الکترونیک و لزوم توسعه شعب مجازی، پیشخوان‌های شهرنت در سال جاری به ۳۰۰‌پیشخوان در سطح کشور افزایش خواهد یافت‌.
همچنین در این نشست، سیدصولت مرتضوی شهردار مشهد نیز با اشاره به نقش بانک شهر در حمایت از پروژه‌های شهری اظهار کرد: با اقداماتی که طی این مدت یکساله انجام شده، بانک شهر توانسته اعتماد عمومی را جلب کند و چنانچه بتوان این منابع را به خوبی جذب و استفاده کرد، به طور حتم آرمان‌های مورد نظر مقام معظم رهبری نیز محقق خواهد شد.
بر این اساس، در این نشست، تفاهم‌نامه مشترکی میان بانک شهر و شهرداری مشهد در خصوص همکاری‌های مشترک منعقد شد.