تاپ خبر۲۴: وقتی صحبت از کامپیوترهای رومیزی به میان می آید ذهن بسیاری از کاربران به سمت و سوی دردسرهای خرید و پیکره بندی قطعات مختلف و مشکلات مدیریت کابل ها و سیستم خنک کننده و نصب و راه اندازی سیستم عامل و انواع نرم افزار سوق پیدا میکند. هر چند که این تفکر و […]

تاپ خبر۲۴: وقتی صحبت از کامپیوترهای رومیزی به میان می آید ذهن بسیاری از کاربران به سمت و سوی دردسرهای خرید و پیکره بندی قطعات مختلف و مشکلات مدیریت کابل ها و سیستم خنک کننده و نصب و راه اندازی سیستم عامل و انواع نرم افزار سوق پیدا میکند. هر چند که این تفکر و نگرانی تا میزان قابل توجهی درست است که برخی از کاربران را به سمت خرید لپ تاپ هدایت میکند اما برای کاربرانی که همچنان کامپیوترهای رومیزی و تمام ویژگیهای آن را به امکانات یک لپ تاپ ترجیح میدهند ایسوس پیشنهاد ویژه و منحصر به فردی دارد.
کامپیوترهای رومیزی یکی از محصولات شرکت ASUS می باشد ، که در رده های مختلف و با توجه به نیاز کاربران طراحی و ساخته میشود. همانگونه که میدانید خانواده ROG ایسوس بر محصولاتی تمرکز دارد که منحصرا برای اجرای بازیها به صورت حرفه ای طراحی شده اند. کامپیوتر رومیزی ROG G20AJ در اولین نگاه ، شما را شیفته خود میکند، طراحی زیبا و منحصر بفرد این کامپیوتر، ابعاد کوچک در مقایسه با یک کامپیوتر رومیزی استاندارد و استفاده از ترکیب دو رنگ سیاه و قرمز که نماد خانواده ROG است نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید و آن را در واقع به یک کنسول PC تبدیل نموده است.
صرف نظر از طراحی ظاهری، ROG G20AJ از ویژگی ها و امکانات سخت افزاری متعددی برخوردار است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. این کامپیوتر رومیزی از چیپ ست H97 اینتل پشتیبانی میکند و به پردازنده پرقدرت Core i7 4790 و کارت گرافیکی GTX980 مجهز شده است. ROG G20AJ حداکثر ۳ ترا بایت فضای ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار می دهد.
با توجه به اطلاعات فوق این دستگاه از تمامی سخت افزار های لازم برای اجرای بازیهای کامپیوتری بهره می برد و میتوانید بازیها را با بالاترین کیفیت و در چهار نمایشگر با بالاترین تنظیمات اجرا کنید. به علاوه امکان تجربه بازیهای سه بعدی را نیز از دست نخواهید داد. به رغم چنین عملکردی، G20AJ یک دستگاه با مصرف انرژی پایین است و در صورتی که آن را در وضعیت Eco Energy تنظیم کنید مصرف انرژی دستگاه تا ۵۰% کاهش می یابد.

یکی از نکات قابل توجه در یک کامپیوتر رومیزی سیستم خنک کننده آن است. در ROG G20AJ سیستم خنک کنندگی موثر و کارآمدی تعبیه شده است که دمای دستگاه حتی در بالاترین فشار کاری ،پایین نگه می دارد.
ایسوس پورت های متنوعی را برای این کامپیوتر رومیزی فراهم کرده است. در قسمت جلویی دستگاه خروجی میکروفون و هدفون و دو پورت USB 3.0 تعبیه شده است. پنل پشتی این کامپیوتر رومیزی کوچک دو پورت USB 3.0، چهار پورت USB 2.0، خروجی HDMI، پورت شبکه، آنتن Wi-Fi و خروجی های متداول صدا قرار دارند.
ROG G20AJ قدرتمند ترین کامپیوتر رومیزی گیمینگ در ابعاد یک کنسول بازی است. این محصول ایسوس نظرات منتقدین را هم در حوزه طراحی و هم در حوزه عملکرد ، عناوین بهترین انتخاب سال و همچنین جایزه Golden Awards را در نمایشگاه کامپیوتکس سال ۲۰۱۴ از آن خود کرده است. برخلاف تمام کامپیوترهای رومیزی میتوانید ROG G20AJ ایسوس را در هر جهتی روی میز خود قرار دهید و از امکان تغییر رنگ قاب دستگاه تا ۸۰ میلیون رنگ نیز برخوردار شوید.

۶۰ کلمه: ROG G20AJ یک کامپیوتر رومیزی مخصوص اجرای بازیهای پیشرفته کامپیوتری است که به یک پردازنده چهار هسته ای Corei7 و یک کارت گرافیک GTX980 مجهز شده است که به خوبی از عهده ماموریت خود برخواهد آمد. طراحی زیبا ، عملکرد یک کامپیوتر رومیزی در ابعاد یک کنسول بازی و پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ از دیگر ویژگیهای این محصول ایسوس است.

۸۰ کلمه: کامپیوترهای رومیزی جایگاه ویژه ای میان کاربران دارند و ایسوس با توجه به این نکته پیشنهاد ویژه ای دارد. ROG G20AJ یک کامپیوتر رومیزی مخصوص اجرای بازیهای پیشرفته کامپیوتری است که به یک پردازنده چهار هسته ای Corei7 و یک کارت گرافیکی GTX980 مجهز شده است که به خوبی از عهده ماموریت خود برخواهد آمد. طراحی زیبا ، عملکرد یک کامپیوتر رومیزی در ابعاد یک کنسول بازی و پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ از دیگر ویژگیهای این محصول ایسوس است.

۱۰۰ کلمه: کامپیوترهای رومیزی جایگاه ویژه ای میان کاربران دارند و ایسوس با توجه به این نکته پیشنهاد ویژه ای دارد. ROG G20AJ یک کامپیوتر رومیزی مخصوص اجرای بازیهای پیشرفته کامپیوتری است که به یک پردازنده چهار هسته ای Corei7 و یک کارت گرافیکی GTX980 مجهز شده است که به خوبی از عهده ماموریت خود برخواهد آمد. طراحی زیبا ، عملکرد یک کامپیوتر رومیزی در ابعاد یک کنسول بازی و پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ از دیگر ویژگیهای این محصول ایسوس است. کامپیوتر رومیزی G20AJ با وجود عملکرد قدرتمند در اجرای انواع بازی و مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و به عنوان قدرتمند ترین کامپیوتر رومیزی گیمینگ در ابعاد یک کنسول بازی شناخته میشود.