تاپ خبر۲۴: شرکت ایسوس به عنوان برند برتر در زمینه تولید سخت افزار مخصوص بازی، گروه خاصی از محصولات گیمینگ را به نام STRIX وارد بازار کرده است. کلمه STRIX برگفته از نام الهه ای جغد مانند در افسانه های یونان و روم قدیم با قدرتی اعجاب انگیز است که ایسوس در طراحی محصولاتی خاص، […]

تاپ خبر۲۴: شرکت ایسوس به عنوان برند برتر در زمینه تولید سخت افزار مخصوص بازی، گروه خاصی از محصولات گیمینگ را به نام STRIX وارد بازار کرده است.

کلمه STRIX برگفته از نام الهه ای جغد مانند در افسانه های یونان و روم قدیم با قدرتی اعجاب انگیز است که ایسوس در طراحی محصولاتی خاص، از ویژگی های این الهه بهره گرفته است:

STRIX 7.1 : هدست ۷٫۱ کاناله واقعی به همراه استیشن صوتی

این هدست قدرتمند و زیبا به دلیل استفاده از مگنت های نئودینیومی با کیفیت، طراحی خاص و ارگونومیکی که دارد به شما کمک می کند تا در بازی ها، هیچ صدایی را از دست ندهید. ایسوس در این مدل، به منظور تولید صدای ۷٫۱ کاناله واقعی، از ۱۰ مگنت استفاده کرده است. یک استیشن صوتی حرفه ای، علاوه بر تنظیمات صوتی همه جانبه، می تواند این هدست را برای هر سبک از بازی بهینه کند. کافی است کاربر نوع بازی خود را انتخاب کند و از صدای کالیبره شده برای بازی مورد نظر لذت ببرد.

کاپ های این هدست با استفاده از چرم طبیعی ساخته شده که باعث می شود جریان هوا بین گوش و خارج از هدست به راحتی انجام شود و گیمر برای ماراتن های مختلف خیلی راحت به بازی ادامه دهد. همچنین در طراحی این هدست، هر کاپ به شکل چشم جغد طراحی شده که با جلوه نورانی زیبا، ظاهر آن را مخوف تر جلوه می دهد. برای ارتباط صوتی هم یک میکروفن بوم قابل جداشدن به همراه فیلتر ۹۰ درصدی نویز محیط، ارتباط را در بازی با بالاترین کیفیت به همراه خواهد داشت.

کیبورد تمام مکانیکی و گیمینگ STRIX Tactic Pro

در ساخت این کیبورد، تمامی کلیدها از نوع Cherry MX می باشند که باعث می شود هم سرعت عمل پاسخ دهی در بازی به کوتاهترین زمان برسد و هم دوامی با طول عمر ۵۰ میلیون بار ضربه را داشته باشد. علاوه بر آن برای ظاهر جذاب آن، تمامی کلید ها با جلوه نورانی نارنجی رنگ همراه هستند که کاربر می تواند به سادگی شدت نور و نوع جلوه را انتخاب کند.

۲۱ کلید مجزا برای ماکرو در این کیبورد درنظر گرفته شده تا در بازی ها، کاربر به سادگی هر عملی را به عنوان ماکرو در کیبورد تعریف کند. همچنین تمامی کلید ها دارای قابلیت N-Ke Rollover هستند تا درهنگام بازی اثر واکنش هیچ کلیدی از قلم نیفتد.

ماوس گیمینگ STRIX Claw

این ماوس مخصوص بازی با سنسور از پیش تنظیم شده با میزان DPI 5000 طراحی و تولید می شود. سوییچ های ژاپنی Omron D2F-01F بهترین کارایی و دوام را در هنگام بازی و کلیک های مداوم برای این ماوس به همراه دارد. سه دکمه مجزا و قابل برنامه ریزی، جلوه نورانی زیبا به همراه نرم افزار کامل، این ماوس را به یکی از بهترین گزینه های موجود در لیست خرید یک گیمر تمام عیار تبدیل کرده است.

ماوس پد های Glide Speed STRIX و STRIX Glide Control

آخرین اسلحه برای یک گیمر بی شک یک ماوس پد عالی است. ایسوس در سری STRIX خود هر دو نوع ماوس پد SPEED و CONTROL را برای کاربرد های متفاوت تولید کرده است.

در مدل SPEED، هدف حرکت روانتر ماوس بر روی سطح ماوس پد است و در نوع Control دقت بیشتر و کنترل کامل بر روی نشانه گر ماوس است که به سبب طراحی متاسب، نیاز گیمرها کامل برطرف می شود. همچنین ایسوس برای دوام هر چه بیشتر این ماوس پد، حاشیه دور آنها را به صورت فشرده دوردوزی کرده تا هم ماوس پدها خوش دست تر شوند و هم در حین کار از آسیب به لبه های آن ماوس جلوگیری گردد.