تاپ خبر۲۴: بانک ملی ایران در چهار ماه نخست امسال، حدود ۹۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ بیش از ۸ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، از مجموع حدود ۴۲۳ هزار فقره تسهیلات پرداختی بانک در این مدت بیش از ۲۷ هزار فقره […]

تاپ خبر۲۴: بانک ملی ایران در چهار ماه نخست امسال، حدود ۹۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ بیش از ۸ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، از مجموع حدود ۴۲۳ هزار فقره تسهیلات پرداختی بانک در این مدت بیش از ۲۷ هزار فقره تسهیلات در قالب مضاربه به مبلغ بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۱۲۷ هزار فقره تسهیلات در قالب مشارکت مدنی به مبلغ بیش از ۱۳۱ هزار میلیارد ریال و پرداخت بیش از ۱۰۷ هزار فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی به مبلغ بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال در چهار ماه نخست امسال توسط واحدهای مختلف بانک ملی ایران محقق شده است.

تسهیلات جعاله در بیش از ۶۷ هزار فقره به مبلغ بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال و نیز تسهیلات مرابحه در بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ فقره به مبلغ حدود ۵۹۱ میلیارد ریال در این مدت توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.