تاپ خبر۲۴: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان از ماه آینده خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،دکتر سید تقی نوربخش در مراسم پیاده روی بزرگ خانوادگی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی که به مناسبت ۲۵ذی […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان از ماه آینده خبر داد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،دکتر سید تقی نوربخش در مراسم پیاده روی بزرگ خانوادگی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی که به مناسبت ۲۵ذی الحجه روز”خانواده و تکریم بازنشستگان” در پارک لاله تهران برگزار شد، اظهار داشت: مستمری بگیران امروز نیروهای مولد دیروز جامعه بودند و خدمتگزاری به این قشر، افتخار مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی است.
وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در خصوص پرداخت به موقع مستمری تمام تلاش خود را انجام می دهد، گفت: این سازمان برای افزایش مستمری سالانه بازنشستگان اهتمام ویژه دارد همانطور که در سال های ۹۲ و۹۳ ، میزان افزایش حقوق مستمری بگیران ۲۵ درصد بود و در سالجاری ۱۵ درصد تعیین شد .
دکتر نوربخش با بیان اینکه به مسائل معیشتی بازنشستگان به خوبی واقف هستیم، اظهار داشت: امیدواریم با پرداخت مستمری و تأمین درمان برای این قشر تا حدودی از مشکلات آنها بکاهیم.
وی مسکن اجتماعی و مسکن مستمری بگیران را یکی از برنامه های سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: امیدواریم این برنامه از سالجاری آغاز شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به بخش درمان این سازمان ادامه داد: در سال گذشته ۳بیمارستان ملکی سازمان تأمین اجتماعی افتتاح شد و تا پایان سالجاری ۲بیمارستان دیگر ملکی این سازمان افتتاح می شود.
دکتر نوربخش گفت: برای نوبت دهی مراکز درمانی ملکی سازمان، برای مستمری بگیران و بازنشستگان، اولویتهایی نیز ایجاد می شود.
وی با بیان اینکه در سالجاری ماهانه ۳هزار میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی حقوق معادل یارانه ها پرداخت می شود، گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور، برای پرداخت مستمری نگرانی وجود ندارد.
دکتر نوربخش با اشاره به عملکرد دولت تدبیر وامید،گفت: در حال حاضر ایران به بزرگترین قدرت منطقه تبدیل شده و این دولت برای حل مسائل مردم تلاش ویژه ای می کند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان افزود: برنامه ششم توسعه کشور و بودجه ۹۵ کل کشور در حال تدوین است و امیدواریم با اختصاص ردیف بودجه ای در سال آینده، همسان سازی بازنشستگان و مستمری بگیران انجام شود.
گفتنی است، پیاده روی بزرگ خانوادگی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی امروز هفدهم مهرماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.