تاپ خبر۲۴: پیرو خبر مندرج در یکی از خبرگزاری ها تحت عنوان«۳۷۰۰ میلیارد تومان خوردند و بردند» این بانک توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت، پیرو درج خبری در یکی از خبرگزاری ها در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۶ تحت عنوان «۳۷۰۰ میلیارد تومان خوردند و بردند»، به […]

تاپ خبر۲۴: پیرو خبر مندرج در یکی از خبرگزاری ها تحت عنوان«۳۷۰۰ میلیارد تومان خوردند و بردند» این بانک توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت، پیرو درج خبری در یکی از خبرگزاری ها در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۶ تحت عنوان «۳۷۰۰ میلیارد تومان خوردند و بردند»، به اطلاع می رساند که مطلب منتشره با واقعیت انطباق ندارد. ضمن آنکه اعلام مبالغ واهی و بزرگنمایی شده از سوی نگارنده مطلب به وضوح حاکی از عدم درک صحیح ایشان از اعداد و ارقام و نداشتن آشنایی با ضوابط و فرآیندهای ناظر بر اعطای تسهیلات در نظام بانکی است.
بر این اساس، از رسانه های محترمی که خبر فوق را منتشر کردند، انتظار می رود به منظور حفظ اعتبار خود و اجتناب از تشویش اذهان عمومی، از انتشار مطالب غیرقابل اتکاء و فاقد مستندات موجه خودداری فرمایند.