تاپ خبر۲۴: دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به همراه جمعی از معاونان خود به دیدار دکترسیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رفتند تا ضمن تبریک، برای او در کسوت جدید آرزوی موفقیت کنند. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در این دیدار که معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد […]

تاپ خبر۲۴: دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به همراه جمعی از معاونان خود به دیدار دکترسیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رفتند تا ضمن تبریک، برای او در کسوت جدید آرزوی موفقیت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در این دیدار که معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند، دکتر نوربخش با اشاره به سوابق متعدد فرهنگی دکترصالحی امیری گفت: به رئیس جمهور محترم، مجلس شورای اسلامی و مردم عزیز به ویژه هنرمندان و نخبگان فرهنگ و هنر تبریک می گویم که با انتخاب و رای اعتمادشان به دکتر صالحی امیری، زمینه پیشرفت بیش از پیش در این وزارتخانه مهم و حساس را فراهم کردند.

دکتر نوربخش با اشاره به همکاری های مستمر این سازمان با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت کاهش مسائل و مشکلات بیمه ای هنرمندان و روزنامه نگاران، از آمادگی بیشتر برای همکاری با وزارتخانه در دوره جدید خبر داد.

وی سازمان تأمین اجتماعی را سازمانی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دانست که به دلیل ارائه خدمت به بیش از ۴٢ میلیون نفر از آحاد جمعیت، نقش حساسی در عرصه های یاد شده دارد.

در این دیدار، دکتر سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اشاره به ویژگی های مدیریتی و شخصیتی دکتر نوربخش، گفت: از زمان حضور ایشان در سازمان تأمین اجتماعی شاهد آرامش این سازمان بزرگ و موثر هستیم.

وی با اشاره به زمینه های همکاری میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد نتیجه همکاری های آتی، موجب کاهش مسائل و مشکلات هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران شود.

دکتر صالحی امیری افزود: باید با همکاری سه جانبه میان این سازمان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان برنامه و بودجه، مسائل بیمه ای هنرمندان حل شود.

در این دیدار تعدادی از معاونان وزارتخانه و سازمان تأمین اجتماعی به بیان مسائل و دیدگاه های خود پیرامون تعامل بیشتر و همکاری های موثرتر پرداختند.