شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷

همتی مشتریان را پایدارترین و ماندگارترین سرمایه این بانک عنوان کرد

همتی مشتریان را پایدارترین و ماندگارترین سرمایه این بانک عنوان کرد

تاپ خبر۲۴:مدیر عامل بانک ملی ایران، مشتریان را پایدارترین و ماندگارترین سرمایه این بانک عنوان کرد و خواستار همکاری و همراهی آنها برای حرکت فعال‌تر بانک ملی ایران در اقتصاد کشور شد.
دکتر عبدالناصر همتی در جمع ۵۰۰ نفر از مشتریان کلان این بانک با تقدیر از حمایت‌های اثرگذار مشتریان در طول سال ۱۳۹۳ ابراز داشت: سال ۹۳ با حمایت مشتریان و تلاش کارکنان این بانک، سال خوبی برای بانک ملی ایران بود و مطمئناً با ادامه حمایت مشتریان جریان فعالیت بانک ملی ایران بهتر از پیش شده و می‌تواند کارهای عظیمی را انجام دهد.
وی با عنوان اینکه بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۳ مجدداً روی ریل اصلی فعالیت خود قرار گرفت، به تبیین دستاوردهای این بانک در سال گذشته پرداخت و گفت: خوشبختانه در سال ۱۳۹۳ موفق شدیم با وضعیت خیلی خوبی حساب‌های بانک را جمع‌بندی کنیم.
همتی افزود: در سال ۱۳۹۳ سهم بانک ملی ایران با رشد ۲۵ درصدی منابع در بازار افزایش یافت. همچنین این بانک حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت کرد. به گفته وی مهمترین موفقیت بانک ملی ایران در سال گذشته وصول مطالبات معوق بود که مشتریان در این زمینه به این بانک کمک زیادی کردند.
مدیر عامل بانک ملی ایران اظهار داشت: این بانک در سال ۱۳۹۳، ۴۸ هزار میلیارد ریال مطالبات معوق خود را به صورت نقدی وصول کرد و نسبت مطالبات معوق این بانک به تسهیلات (NPL) به زیر ۱۰ درصد رسید در حالی که میانگین این نسبت در سیستم بانکی بسیار بالاتر است.
وی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت مذاکرات هسته‌ای و تاثیر آن در فعالیت بین‌ المللی بانک ملی ایران گفت: در صورت موفقیت مذاکرات شاهد رشد فعالیت های ارزی و بین‌المللی بانک ملی ایران خواهیم بود. گفتنی است این مراسم با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان و مسئولان ارشد بانک ملی ایران و ۵۰۰ نفر از مشتریان کلان در باشگاه آجودانیه این بانک برگزار شد.

نوشته شده توسط سايت خبري تحليلي تاپ خبر 24 در سه شنبه, ۰۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵ ب.ظ

دیدگاه