تاپ خبر۲۴: همایش سراسری مدیران و روسای شعب بانک سرمایه در مشهد مقدس برگزار شد با حضور اعضای هئیت مدیره، مدیران ارشد، روسای شعب بانک سرمایه و مسئولان فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان خراسان رضوی، همایش سراسری مدیران و روسای شعب بانک سرمایه روز پنج شنبه مورخ ۲۶ فروردین ماه در مشهد مقدس برگزار شد. […]

تاپ خبر۲۴: همایش سراسری مدیران و روسای شعب بانک سرمایه در مشهد مقدس برگزار شد

با حضور اعضای هئیت مدیره، مدیران ارشد، روسای شعب بانک سرمایه و مسئولان فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان خراسان رضوی، همایش سراسری مدیران و روسای شعب بانک سرمایه روز پنج شنبه مورخ ۲۶ فروردین ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک سرمایه، اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل، مدیران ارشد و روسای شعب بانک سرمایه، در همایش سراسری مدیران و روسای شعب بانک سرمایه در روز پنج شنبه ۲۶ فروردین ماه در مشهد مقدس گرد هم آمدند و در خصوص عملکرد و برنامه های سال ۱۳۹۴ و همچنین راهبردها، سیاست ها و ماموریت های بانک در سال ۱۳۹۵ با همدیگر گفت و گو و تبادل نظر کردند.
در این همایش یک روزه ابتدا دکتر علیرضا حیدر آبادی پور، مدیر عامل وعضو هیئت مدیره بانک سرمایه ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان و مسئولان استانی اهداف این همایش سراسری را برای حاضران بیان و بر عزم جزم همه مدیران و دیگر اعضاء بانک سرمایه برای اعتلاء و رشد این بانک خوب تاکید کرد.
سپس دکتر شریف کاظمی، قائم مقام مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان، در سخنانی به جایگاه، نقش و اهمیت فرهنگیان در شکل گیری و توسعه فعالیت های بانک سرمایه و ضرورت توجه به این سرمایه های ارزشمند اشاره کرد.
در ادامه دکتر سید جواد حسینی، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در سخنانی، انتظارات و نقش موثر فرهنگیان در بانک سرمایه و اهمیت تغییر نگاه به جایگاه معلمان و فرهنگیان در سیاست های کلان بانک سرمایه را بیان و اظهار داشت: باید به گله مندی و انتظارات این عزیزان بیشترتوجه شود.
پس از سخنان دکتر حسینی، مهندس پرویز کاظمی رئیس هیات مدیره سابق بانک هم در سخنانی کوتاه بر اهمیت کار آفرینی و اشتغال که مقام معظم رهبری هم آن را توصیه فرموده اند، تاکید کرد.
در بخش بعدی این همایش از مهندس کاظمی رئیس هئیت مدیره سابق بانک سرمایه و دانش آموزان و معلمین نمونه استان تجلیل و با تقدیم هدایایی از ایشان قدرشناسی و سپاسگذاری شد.
در ادامه همایش، دکتر بهمن خادم عضو هیات مدیره بانک سرمایه نیز بر اهمیت جدیت و تلاش برای جذب منابع بانک و دقت در ترکیب، کیفیت و کمیت این منابع تاکیدکرد وبهره گیری از بانکداری الکترونیک را یکی از ضرورت های پیش روی بانک بر شمرد.
سپس دکتر محمدرضا خانی، رئیس هیات مدیره بانک با اشاره به این موضوع که تمامی اعضای هیات مدیره بر این پیمان هستیم که بانک را به جایگاه شایسته خود برسانیم، اظهار داشت: سهامداران اصلی این بانک جامعه محبوب، نجیب و مظلوم معلمان و فرهنگیان هستند که امیدواریم بتوانیم به آنان نیز خدمات موثری ارائه کنیم.
همچنین ابراهیم شیخ زاده، معاون طرح و برنامه بانک، گزارشی در خصوص عملکرد بانک در سال گذشته ارائه داد و در خصوص طرح سپرده سرمایه نکاتی را به اطلاع شرکت کنندگان در همایش رساند.
سخنران بعدی همایش دکتر مهرداد باقری، نائب رئیس هئیت مدیره بود که با تکیه بر تجربیات خود در حوزه خلق سرمایه در بخش خصوصی توصیه های سودمندی در ضرورت واگذاری امور به بخش خصوصی ارائه و بر نقش بانک سرمایه در این زمینه تاکید کرد.
گزارش عباس شورانی؛ معاون بانکی و بازاریابی بانک سرمایه، یوسف الهی شکیب، معاون منابع انسانی و پشتیبانی بانک و بیان اهداف و سیاست های اعتباری بانک توسط علی پورمنزه، سرپرست اموراعتبارات بانک از دیگر برنامه های نوبت بعد از ظهر این همایش بود.
همچنین دکتر محمد علی هادی، عضو هئیت مدیره بانک سخنانی ایراد و بر اهمیت توجه به گوهر انسان و محوریت همه امور برای تکریم و خدمت به مشتریان تاکید کرد.
در ادامه این همایش و با تشکیل پنل پرسش و پاسخ، آقایان ابراهیم شیخ زاده؛ معاون طرح و برنامه، عباس شورانی؛ معاون بانکی و بازاریابی، حمیدرضا صوفی آبادی؛ رئیس اداره حوزه مدیریت، محسن ملکی؛ رئیس اداره امور کارکنان و رفاه، علی پور منزه؛ سرپرست امور اعتبارات، علی ترابی؛ رئیس اداره انفورماتیک و معصومه زینتی رئیس اداره امور بین الملل با روسای شعب بانک سرمایه به بحث و تبادل نظر پرداختند و به پرسش های طرح شده از سوی حاضران در همایش پاسخ دادند.
سپس دکتر حیدرآبادی پور مطالب و موضوعات طرح شده در همایش را جمع بندی و نکات لازم را در خصوص بهره برداری و انعکاس نکات مهم مطروحه به کارشناسان و بدنه اجرایی بانک متذکر شد. ایشان بر اهمیت همدلی در تحقق اهداف بانک در کلیه سطوح تاکید و ضرورت ترجیح مصالح و منافع بانک بر هر چیز دیگری را یادآور شد.
در پایان این مراسم نیز میثاق نامه همایش که متن آن به اطلاع و امضاء شرکت کنندگان رسیده بود قرائت شد.
گفتنی است این همایش که همه ساله در آغاز سال و برای بیان سیاست ها و راهبردها و همچنین مرور عملکرد سال گذشته بانک سرمایه برگزار می شود، در آستانه یازدهمین سال فعالیت بانک سرمایه با انسجام و برنامه ریزی بهتر و موثر تر برگزار و نتایج و بحث های مطروحه در آن از طریق انتشار ویژه نامه همایش و برگزاری جلسات داخلی به همه بخش ها و شعب بانک ابلاغ و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است که در ادامه این همایش و در برنامه ای جداگانه، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه با کارآفرینان و سرمایه گذاران استان خراسان رضوی دیدار و در خصوص ظرفیت ها، فرصت ها و زمینه های همکاری فی ما بین فعالان اقتصادی این استان و بانک سرمایه بحث و گفت و گو کردند.