تاپ خبر۲۴:ایسوس برند نخست گیمینگ در جهان، اولین هدست گیمینگ خود را با دانگل USB-C بیسیم ۲٫۴ با نام ROG Strix Go 2.4 را معرفی کرد. این هدست علاوه بر رابط بیسیم با جک استاندارد ۳٫۵ میلیمتری نیز با همه کنسول ها و سیستم های گیمینگ سازگار است. کمترین نرخ تاخیر با دانگل بیسیم ۲٫۴GHz و جک استاندارد ۳٫۵ میلیمتری در انتقال اطلاعات رابط بلوتوث […]

تاپ خبر۲۴:ایسوس برند نخست گیمینگ در جهان، اولین هدست گیمینگ خود را با دانگل USB-C بیسیم ۲٫۴ با نام ROG Strix Go 2.4 را معرفی کرد.

این هدست علاوه بر رابط بیسیم با جک استاندارد ۳٫۵ میلیمتری نیز با همه کنسول ها و سیستم های گیمینگ سازگار است.

کمترین نرخ تاخیر با دانگل بیسیم ۲٫۴GHz و جک استاندارد ۳٫۵ میلیمتری

در انتقال اطلاعات رابط بلوتوث معمولاً با مشکلاتی نظیر وقفه و عدم اتصال مواجه می گردد. به همین دلیل در ROG Strix Go 2.4 از رابط بیسیم ۲٫۴ استفاده شده است. ایسوس با طراحی جدید دو آنتن در این هدست، تا فاصله ۲۰ متری را به طور کامل با کمترین وقفه پوشش می دهد. همچنین جک استاندارد ۳٫۵ میلیمتری موجود در این هدست، امکان اتصال به دستگاه هایی مانند XBOX One را فراهم می آورد.

ارتباط صوتی شفاف با فناوری هوش مصنوعی

هدست گیمینگ ROG STRIX Go 2.4 به منظور شفافیت صدا در میکروفن، از هوش مصنوعی به منظور حذف نویز استفاده کرده است.  این فناوری با بهره گیری از پایگاه داده ای شامل  ۵۰ میلیون صدای ضبط شده و ترکیب آن با هوش مصنوعی و هزاران ساعت یادگیری ماشین در این پایگاه داده، نویزهای محیط را به طور کامل حذف کرده و تاثیری بر روی صدای کاربر نمی گذارد. این بدین معناست که این فناوری فرکانس های صدای کاربر را حذف نمی کند و صرفاً صدا های محیط را به طور کامل در بر می گیرد.

این هدست، از یک میکروفن چند جهته قابل جداشدن و یک میکروفن مخفی نیز بهره می برد که هر دو میکرفن دارای فناوری حذف نویز هوشمند بوده و دارای گواهی سازگاری کامل با Discord و TeamSpeak است.

وزن بسیار پایین، ایده آل برای حمل و نقل و کارایی کامل

در طراحی ROG Strix Go 2.4 از مواد بسیار سبک وزن استفاده شده است. وزن هدست به همراه کیف حمل تنها ۲۹۰ گرم بوده و این هدست رده بالا را به سادگی می توانید در هر جایی استفاده کنید. به منظور سهولت در جابجایی هر دو گوشی این هدست قابل تا شدن است تا حجم کمتری را اشغال نماید.

این هدست با استفاده از چیپ اختصاصی شارژ با ورودی جریان ۵V/900mA در مدت ۱۵ دقیقه شارژ لازم برای ۳ ساعت استفاده مداوم را در اختیار کاربر قرار می دهد. در کنار این چیپ نیز باتری این هدست امکان استفاده ۲۵ ساعته به صورت بی وقفه را در هر بار شارژ کامل برای کابر مهیا می کند.

طراحی اختصاصی محفظه های صوتی این هدست و تجهیز آن به درایورهای مغناطیسی Essence ۴۰ میلیمتری ایسوس، صدای رسا، واضح و با بیس دلنشین از خود تولید می کند که برای گیمینگ و محتوای صوتی نظیر موسیقی متناسب است.