تاپ خبر۲۴: نشریه معتبر نیلسون ریپورت، شرکت به پرداخت ملت- وابسته به بانک ملت- را به عنوان برترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور انتخاب کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت و بر اساس تازه‌ترین رتبه‌بندی شرکت‌های پرداخت الکترونیک(PSP) از سوی نشریه معتبر نیلسون ریپورت، شرکت به پرداخت ملت برای چندمین سال متوالی […]

تاپ خبر۲۴: نشریه معتبر نیلسون ریپورت، شرکت به پرداخت ملت- وابسته به بانک ملت- را به عنوان برترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور انتخاب کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت و بر اساس تازه‌ترین رتبه‌بندی شرکت‌های پرداخت الکترونیک(PSP) از سوی نشریه معتبر نیلسون ریپورت، شرکت به پرداخت ملت برای چندمین سال متوالی جایگاه نخست را در میان شرکت‌های ایرانی و رتبه اول خاورمیانه را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داد.
بر اساس این گزارش، شرکت به پرداخت ملت -تنها شرکت ایرانی در بین ۲۵ شرکت اول دنیا- با سه پله صعود نسبت به سال گذشته رتبه بیستم دنیا را از آن خود کرد.
این رتبه بندی بر اساس شاخص های گوناگونی همچون تعداد، مبالغ تراکنش‌ها و مجموع تعداد کارتخوان‌ها و پذیرندگان فعال انجام شده است.
این گزارش حاکی است، نیلسون ریپورت، معتبرترین نشریه بین المللی در صنعت پرداخت الکترونیک است.