تاپ خبر۲۴: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش چشمگیر بانک شهر در توسعه و آبادانی کلان شهرها،گفت:این بانک توانسته در تامین منابع مالی پروژه‌های مهم کلان شهرها به مدیریت شهرها کمک کند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، حسن کامران با بیان این مطلب افزود: کمک‌های […]

تاپ خبر۲۴: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش چشمگیر بانک شهر در توسعه و آبادانی کلان شهرها،گفت:این بانک توانسته در تامین منابع مالی پروژه‌های مهم کلان شهرها به مدیریت شهرها کمک کند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، حسن کامران با بیان این مطلب افزود: کمک‌های بانک شهر به مدیریت شهری اصفهان در شرایط سخت مالی شهرداری باعث پیشرفت بسیاری از پروژ های فرهنگی و عمرانی شده است.
وی با بیان این‌که یکی از ویژگی‌های شهر پایدار، کاهش اتلاف وقت و استفاده موثر از زمان است، گفت: بانک‌ها می‌توانند در تحقق این مهم بسیار تاثیرگذار باشند ، چرا که در صورت تامین مالی، پروژه های عمرانی شهرها می‌توانند در موعد مقرر به سرانجام برسند.
کامران با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌ها با صنایع، شهرداری‌ها و تولید کنندگان تصریح کرد: بدون یاری بانک‌ها تولید کنندگان و سازمان‌های خدماتی نمی‌توانند شرایط سخت اقتصادی را تحمل کنند و به فعالیت خود ادامه بدهند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که ارائه خدمات نوین بانکی یکی دیگر از برگ‌های برنده بانک شهراست، گفت: امروز دیگر بانکداری سنتی پاسخگوی نیاز هموطنان به ویژه نسل جوان جامعه نیست.
وی افزود: باید همواره شاهد نوآوری و خلاقیت در خدمات بانکی باشیم که خوشبختانه بانک شهر به صورت ۲۴ ساعته مشغول به فعالیت و ارائه خدمات بانکی به روز به مشتریان است.