تاپ خبر۲۴: رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، نقش‌آفرینی بانک شهر در مجموعه شهر آفتاب را قابل ستایش دانست و گفت: حضور این بانک در مجموعه نمایشگاهی آفتاب، ارزشمند و منشا آثار مثبت بسیار است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، احمد دنیامالی با بیان این‌ که […]

تاپ خبر۲۴: رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، نقش‌آفرینی بانک شهر در مجموعه شهر آفتاب را قابل ستایش دانست و گفت: حضور این بانک در مجموعه نمایشگاهی آفتاب، ارزشمند و منشا آثار مثبت بسیار است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، احمد دنیامالی با بیان این‌ که بانک شهر در پیشبرد اهداف اقتصادی شهرهای ایران نقش‌آفرینی می‌کند، گفت: حضور این بانک در توسعه شهری به ویژه در حوزه‌هایی که مربوط به مسائل فرهنگی است، قابل ستایش است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، افزود: جهش‌های بسیار خوبی در روند فعالیت‌های بانک شهر می‌بینیم و اعتقاد ما این است که هر چه بانک‌ها بتوانند از حوزه فرهنگ و به ویژه از نشر و کتاب حمایت کنند به نوعی سرمایه‌گذاری و ذخیره‌سازی است.

دنیامالی با بیان این ‌که اعتقاد ما این است که حضور در عرصه‌های فرهنگی می‌تواند ما را در حوزه‌های اقتصادی و غیره نیز کمک کند، تصریح کرد: حضور بانک شهر در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، ارزشمند و منشا آثار مثبت بسیاری است.