تاپ خبر۲۴:نخستین نشست بررسی عملکرد چهارماهه شعب بانک صنعت و معدن در سال جاری با حضور علی‌اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و سرپرستی‌های استانی و رؤسای شعب منتخب این بانک برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک صنعت و معدن، افخمی با تأکید بر ضرورت فعالیت بیشتر در ارتقاء سطح خدمت‌رسانی و […]

تاپ خبر۲۴:نخستین نشست بررسی عملکرد چهارماهه شعب بانک صنعت و معدن در سال جاری با حضور علی‌اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و سرپرستی‌های استانی و رؤسای شعب منتخب این بانک برگزار شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک صنعت و معدن، افخمی با تأکید بر ضرورت فعالیت بیشتر در ارتقاء سطح خدمت‌رسانی و ارائه تسهیلات به صنعتگران و کارآفرینان کشور گفت: برای رسیدن به اهداف عالی بانک باید جایگاه خود را سریعتر ارتقاء داده و به سطح یک بانک توسعه‏ای- تخصصی برتر برسانیم.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه، اعتبار ناشی از فعالیت‌های مؤثر این بانک در عرصه توسعه صنعتی کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز بانک صنعت و معدن از جایگاه و اعتباری تحسین برانگیز برخوردار شده است.
وی ضمن تصریح ماموریت بانک در راستای توسعه صنعتی کشور اذعان کرد: جامعه باید بر این نکته واقف باشدکه تجمیع سپرده‌هایشان در این بانک موجب توسعه صنعتی، اشتغالزایی و جلوگیری از فقر و بیکاری در کشور می‌شود.
افخمی گفت: بانک صنعت و معدن در سال گذشته حدود ١٠ برابر سرمایه خود را برای اجرای طرح‌های صنعتی کشور تأمین اعتبار کرده است و این امر تا کنون سابقه نداشته است.
وی بیان داشت، سرپرستی‌ها و رؤسای شعب بانک صنعت و معدن در استان‌های مختلف کشور باید با مسؤولان و تصمیم‌گیران استانی تعامل مناسب‏تری داشته و در تصمیم‌گیری‌های استانی حضور جدی‏تری داشته باشند و نسبت به ارائه عملکرد بانک در راستای توسعه و اشتغالزایی در استان تلاش لازم را بعمل آورند.
معمارنژاد، عضو هیأت مدیره این بانک نیز در نشست مزبور به بیان سخنانی در خصوص لزوم هماهنگی میان واحدهای صف و ستاد پرداخت و گفت: برای افزایش سطح منابع، همکاری صنعتگران با بانک صنعت و معدن ضروری است.
وی گفت: بیش از نیمی از پرسنل این بانک در شعب استان‌ها استقرار دارند که باید از تمام قابلیت‌های آنها به خوبی استفاده شود که از این‏رو ضروری است ضمن برنامه‌ریزی لازم از ظرفیت‌های یاد شده به خوبی استفاده گردد.
معمارنژاد تصریح کرد: افزایش سطح تعامل بین‌المللی در دوران پساتوافق مسؤولیت شعب بانک را برای ایجاد تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ارزی بیشتر می‌کند و نیروهای شعب باید از آموزش‌های لازم، برای تحقق این موضوع بهره‌مند شوند.
این عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن در مورد هدف نشست مزبور گفت: برای بهبود وضعیت موجود فضای کسب و کار بانک لازم است متناسب با نیاز مشتریان بسته‏های خدماتی جدید طراحی و ارائه گردد.
خدایی‌مهر، مدیر کل حراست بانک صنعت و معدن نیز در جلسه یاد شده به نقش این مدیریت در ایجاد محیطی سالم‌تر و ایمن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه سطح اعتماد همکاران نسبت به حراست در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
گفتنی است، نشست بررسی عملکرد شعب منبعد به صورت مستمر در این بانک برگزار خواهد شد.