تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، استقبال شهروندان از خدمات بانک شهر در فضای رقابتی سیستم بانکی کشور را قابل توجه دانست و گفت: خوشبختانه این بانک توانسته در جلب اعتماد عمومی به خوبی عمل کند و این به معنی کسب سرمایه‌ای است که هر سازمانی نمی تواند به راحتی به دست آورد. […]

تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، استقبال شهروندان از خدمات بانک شهر در فضای رقابتی سیستم بانکی کشور را قابل توجه دانست

و گفت: خوشبختانه این بانک توانسته در جلب اعتماد عمومی به خوبی عمل کند و این به معنی کسب سرمایه‌ای است که هر سازمانی نمی تواند به راحتی به دست آورد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، اقبال محمدیان با بیان این مطلب افزود: فلسفه تأسیس این بانک کمک به مدیریت شهری شهرهای مختلف است و در همین راستا توانسته تاثیر بسزایی در عمران و آبادانی شهرها و به ویژه توسعه حمل و نقل عمومی شهرها داشته باشد.

وی تصریح کرد: بانک شهر تاکنون توانسته اقدامات بسیار جدیدی در سیستم بانکی انجام دهد و بدون شک این امکان وجود دارد که با ارایه خدمات به شهرداری های کلان شهرها ، شهرداری شهرهای ضعیف نیز بیش از پیش از خدمات این بانک شهر بهرهمند شوند زیرا این شهرها نیز پروژههای ناتمامی دارند که برای تکمیل نیاز به حمایت دارد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های اخیر بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک، خاطرنشان کرد: دنیای امروز، دنیای سرعت و عصر اطلاعات و پیشرفت تکنولوژی است، بر این اساس خوشبختانه بانک شهر توانسته اقدامات جدید و قابلتوجهی در این حوزه انجام دهد که این موضوع توانسته این بانک را از سایر بانکها متمایز کند.