تاپ خبر۲۴: در چهارمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری، مهدی شعبانی، معاون اداره بانکداری الکترونیک بانک سرمایه، از سوی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی به عنوان «پژوهشگر منتخب» برگزیده شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در چهارمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری که توسط پژوهشکده پولی […]

تاپ خبر۲۴: در چهارمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری، مهدی شعبانی، معاون اداره بانکداری الکترونیک بانک سرمایه، از سوی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی به عنوان «پژوهشگر منتخب» برگزیده شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در چهارمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری که توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی در روز ۲۶ آذرماه سال جاری در محل این پژوهشکده و با حضور مدیران ارشد نظام بانکی برگزار گردید، مهدی شعبانی، معاون اداره بانکداری الکترونیک بانک سرمایه، به عنوان پژوهشگر منتخب از این بانک برگزیده شد.
این گزارش می افزاید، بیانیه هیأت داوران، ضمن برشماری ملاک های داوری، شامل آثار تألیفی و نیز مستندات پژوهشگران و مدیران پژوهشی، برگزیدگان را در بخش های مختلف تألیفی و پژوهشی معرفی نمود که در بخش پژوهشگران منتخب بانک ها، مهدی شعبانی از سوی هیأت داوران به عنوان پژوهشگر منتخب از بانک سرمایه معرفی گردید.
گفتنی است در پایان این مراسم به برگزیدگان لوح تقدیر و جوایزی اهدا گردید.