تاپ خبر۲۴:ال‌جی الکترونیکس ۴۴ منصب اجرایی و سه رئیس جدید شرکت را معرفی کرد. در میان ترفیع سمت‌ها، نام سه مدیر اجرایی جدید برای رهبری بخش شرکت سرگرمی‌های خانگی، فروش جهانی و دفتر بازاریابی به چشم می‌خورد. سمت‌های جدید از اول دسامبر ۲۰۱۳ در پست خود کار را شروع می‌کند و ترفیع درجه آنها از […]

تاپ خبر۲۴:ال‌جی الکترونیکس ۴۴ منصب اجرایی و سه رئیس جدید شرکت را معرفی کرد. در میان ترفیع سمت‌ها، نام سه مدیر اجرایی جدید برای رهبری بخش شرکت سرگرمی‌های خانگی، فروش جهانی و دفتر بازاریابی به چشم می‌خورد. سمت‌های جدید از اول دسامبر ۲۰۱۳ در پست خود کار را شروع می‌کند و ترفیع درجه آنها از اول ژانویه ۲۰۱۴ اعمال خواهد شد.
دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس شرکت ارتباطات موبایلی، به منصب ریاست ال‌جی الکترونیکس ترفیع جایگاه پیدا کرده است. دکتر پارک ۵۵ سال سن دارد و به نقش خود به عنوان ریاست و مدیراجرایی شرکت ارتباطات موبایلی ادامه خواهد دارد و به طور موفقیت‌آمیزی سرپرستی تولید گوشی‌های هوشمند ال‌جی G2،Nexus 5 و G Flex را بر عهده داشته است. دکتر پارک، با بیش از ۳۰ سال تجربه در ال‌جی، قبلاً ریاست بخش تحقیق و توسعه موبایل را قبل از ارتقا به سمت ریاست شرکت ارتباطات موبایلی در سال ۲۰۱۰ بر عهده داشته است. وی فارغ‌التحصیل دانشگاه ملی سئول و مؤسسۀ عالی علوم و فناوری کره (KAIST) است و مدرک MBA خود را از دانشگاه مک‌گیل کانادا و دکترای مهندسی برق را از دانشگاه فلوریداری ایالات متحدۀ امریکا دریافت کرده است.
هیونن-هویی که از مدت‌ها پیش یکی از مدیرعامل شرکت LG Display بوده است به ریاست ال‌جی الکترونیکس ترفیع یافت و در سمت جدید رئیس و مدیرعامل شرکت‌ سرگرمی‌های خانگی فعالیت خواهد کرد. وی ۵۷ سال سن دارد و ۲۸ سال در خدمت ال‌جی بوده است. بیشتر این مدت در شرکت LG Display سمت‌های مختلفی در زمینۀ فروش و برنامه‌ریزی محصول داشته است؛ قبل از اینکه به سمت قبلی خود، یعنی نایب رئیس LG Corporation، برسد. وی در این منصب مسئولیت گردهم‌آوری شرکت‌های مختلف ال‌جی برای خلق ایده‌ها و همکاری‌های جدید بوده است. او مدارک علمی خود را از دانشگاه ملی پوسان و واسادا در ژاپن دریافت کرده است.
دیوید جانگ، نایب رئیس و مدیر امور مالی به منصب ریاست ال‌جی الکترونیکس ترفیع شد و به فعالیت خود به عنوان مدیر امور مالی شرکت ادامه خواهد داد. آقای جانگ هم اکنون ۵۶ سال سن دارد و در سال ۱۹۸۳ به ال‌جی پیوست. وی در سال ۲۰۰۸، پس از چندین مقام مدیریتی در LG Corp و LG International به منصب رئیس امور مالی نایل شد. آقای جانگ از دانشگاه ملی سئول با مدرک مدیریت کسب و کار فارغ‌التحصیل شد.
واین پارک از سال ۲۰۰۹ رئیس ال‌جی الکترونیکس امریکا بوده است و برای نشستن بر کرسی مدیر فروش جهانی و بازاربابی به سئول بازگشت. قبل از این، آقای پارک، رئیس بازاریابی کره، رئیس ال‌جی کانادا و نایب رئیس زنیت الکترونیکس LLC و چندین مقام بلندپایۀ دیگر بوده است. وی به عنوان معاون اجرائی راهبردهای مشترک (Corporate Strategy) راهبردهای کسب‌وکار جهانی شرکت را ایجاد کرده است و قابلیت عرضه در بازارهای نوظهور را مورد ارزیابی قرار داده و فرصت‌های تجاری جدید را بررسی کرده است. آقای پارک در سال ۱۹۸۲، پس از کسب مدرک کارشناسی از دانشگاه ملی سئول به ال‌جی پیوست.