تاپ خبر۲۴:محصولات برتر ال‌جی به هوشمندانه ترین و خلاقانه‌ترین روش‌های استفاده از لوازم خانگی و آشپزخانه اهدا شدند. سئول، ۲۲ اکتبر ۲۰۱۳- شرکت ال‌جی الکترونیکس نام برندگان کمپین ایدۀ نوآوری‌های هوشمندانه را اعلام کرد. این کمپین به مشتریان فرصت داد تا بهترین یا مبتکرانه‌ترین ایده‌های خود را در مورد بهترین روش استفاده از لوازم خانگی […]

تاپ خبر۲۴:محصولات برتر ال‌جی به هوشمندانه ترین و خلاقانه‌ترین روش‌های استفاده از لوازم خانگی و آشپزخانه اهدا شدند.
سئول، ۲۲ اکتبر ۲۰۱۳- شرکت ال‌جی الکترونیکس نام برندگان کمپین ایدۀ نوآوری‌های هوشمندانه را اعلام کرد. این کمپین به مشتریان فرصت داد تا بهترین یا مبتکرانه‌ترین ایده‌های خود را در مورد بهترین روش استفاده از لوازم خانگی به اشتراک گذارند.
ماه گذشته، این رقابت برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها به پایان رسید و وب‌سایت www.LGsmartchoice.com به طور کل یک‌و‌نیم میلیون بازدیدکننده از حدود ۲۰۰ کشور دنیا داشت. در مجموع، بیش از ۸۰۰ ایدۀ شخصی ثبت شدند و در هر ۶ طبقه‌بندی* یک برنده اعلام شد که با ترکیب آرا از کاربران آنلاین و هیئت داوران خانگی انتخاب شده بودند.
سئونگ-جین جو، رئیس و مدیر اجرایی شرکت لوازم خانگی ال‌جی، گفت: «ما بسیار خرسندیم که مشتریان فرصت داشتند ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را از طریق این رخداد به اشتراک گذارند و نیز این فرصت را داشتند که به محصولات ال‌جی نزدیک‌تر شوند. این کمپین غیرمرسوم برای ما بسیار پرمعنا بود و در حالی که توسط مشتریان در حال اجرا بود از طریق خود مشتریان ارزیابی و به اشتراک گذاشته می‌شد.»
تمام ایده‌های ارائه‌شده و ویدئوهای مصاحبه در صفحۀ گالریِ وب‌سایت کمپین از ۲۲ اکتبر تا پایان سال جاری میلادی قابل مشاهده هستند. جایزۀ برندگان برترین محصولات لوازم خانگی ال‌جی هستند؛ مانند یخچال با درب جادویی Door-in-Door، ماشین لباسشویی ۶ Motion Direct Drive، فر Lightwave، جاروبرقی روباتیک HOM-BOT SQUARE، جاروبرقی KOMPRESSOR و ماشین ظرفشویی TrueSteam.
برخی از ایده‌های برنده به طور خاص به دلیل قوۀ ابتکار و راحتی کار انتخاب شدند. برخی از این ایده‌ها عبارت‌اند از:
• ماشین لباسشویی یخ‌دار (Washer Ice Bucket): یک ماشین لباسشویی که با یخ پر می‌شود تا نوشیدنی‌ها را در میهمانی خنک‌تر نگه دارد و سپس با استفاده از آب گرم یخ استفاده‌نشده را آب کند.
• جاروی مکندۀ حشرات (Mosquito Evacuation): یک جاروبرقی که برای از بین بردن و مکش حشرات، حتی از سقف‌های بلندی که دست کسی به آنها نمی‌رسد، استفاده می‌شود.
• هدیۀ خاص برای یک دوست: یک دستگاه فر که شمع را در یک صدف آب کند تا هدیۀ شخصی خاص و زیبایی ایجاد کند.