تاپ خبر۲۴: معامله ۸۹ میلیارد ریال انواع کالا در در اولین روز هفتهروز شنبه ۳ مردادماه، در پی معامله ۷ هزار و ۷۶۲ تن انواع کالا، ارزش معاملات روزانه بورس کالای ایران به رقم ۸۹ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال بالغ شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل […]

تاپ خبر۲۴: معامله ۸۹ میلیارد ریال انواع کالا در در اولین روز هفتهروز شنبه ۳ مردادماه، در پی معامله ۷ هزار و ۷۶۲ تن انواع کالا، ارزش معاملات روزانه بورس کالای ایران به رقم ۸۹ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال بالغ شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۱۰۰ تن ذرت دانه ای خوزستان به قیمت ۶۵۰۰ ریال در هر کیلوگرم مورد معامله قرار گرفت. در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز ۲ هزار و ۷۴۲ تن انواع مواد شیمیایی مجتمع های پتروشیمی شازند، بندرامام، خراسان و اروند شامل دی اتانول آمین، سود کاستیک، آروماتیک سنگین و آمونیاک مورد دادوستد قرار گرفت. علاوه بر این، ۵۶۷ تن انواع مواد پلیمری مجتمع های پتروشیمی تندگویان، شازند و لاله معامله شد.تالار صادراتی نیز شاهد معامله ۳ هزار و ۵۵۳ تن انواع قیر شرکت های آذربام عایق کار و پتروتار کیمیا به ارزش بیش از ۳۷ میلیارد ریال بود.لازم به ذکر است، معامله ۸۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند شاهرود نیز در این روز در سیستم مچینگ ثبت شد. گفتنی است عرضه ۵۰۰ تن رب گوجه فرنگی در بازار فرعی بورس در این روز به معامله منجر نشد.

روز شنبه ۳ مردادماه، در پی معامله ۷ هزار و ۷۶۲ تن انواع کالا، ارزش معاملات روزانه بورس کالای ایران به رقم ۸۹ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال بالغ شد.به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۱۰۰ تن ذرت دانه ای خوزستان به قیمت ۶۵۰۰ ریال در هر کیلوگرم مورد معامله قرار گرفت. در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز ۲ هزار و ۷۴۲ تن انواع مواد شیمیایی مجتمع های پتروشیمی شازند، بندرامام، خراسان و اروند شامل دی اتانول آمین، سود کاستیک، آروماتیک سنگین و آمونیاک مورد دادوستد قرار گرفت. علاوه بر این، ۵۶۷ تن انواع مواد پلیمری مجتمع های پتروشیمی تندگویان، شازند و لاله معامله شد.تالار صادراتی نیز شاهد معامله ۳ هزار و ۵۵۳ تن انواع قیر شرکت های آذربام عایق کار و پتروتار کیمیا به ارزش بیش از ۳۷ میلیارد ریال بود.لازم به ذکر است، معامله ۸۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند شاهرود نیز در این روز در سیستم مچینگ ثبت شد. گفتنی است عرضه ۵۰۰ تن رب گوجه فرنگی در بازار فرعی بورس در این روز به معامله منجر نشد.