تاپ خبر۲۴: طی هفته منتهی به ۲۲ مردادماه، ۴۳۶ هزار و ۹۷۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته مذکور در تالار […]

تاپ خبر۲۴: طی هفته منتهی به ۲۲ مردادماه، ۴۳۶ هزار و ۹۷۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته مذکور در تالار محصولات کشاورزی، ۴۵۶۰ تن شکرسفید، ۱۵۰ تن ذرت و ۲ کیلوگرم زعفران به فروش رسید.
همچنین، در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ۲۶۷ هزار و ۲۹۶ تن انواع کالا با ارزشی بیش از ۳۹۴۶ میلیارد ریال معامله شد.
در این تالار، ۲۵۶ هزار و ۳۰ تن انواع مقاطع فولادی، ۶۹۴۰ تن انواع مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۴۱۸۰ تن آلومینیوم و شش تن کنسانتره فلزات گرانبها خریداری شد.
همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۱۶۵ هزار و ۷۸۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۳۳۹ میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار، ۳۹ هزار و ۹۵۴ تن انواع قیر، ۲۷ هزار و ۴۵۱ تن مواد پلیمری، ۵۹ هزار و ۶۸۰ تن وکیوم باتوم، ۲۴ هزار و ۲۰ تن لوب کات، ۱۱ هزار و ۹۸۱ تن مواد شیمیایی، ۵۵۱ تن عایق رطوبتی، ۲۱۰۰ تن گوگرد و ۵۰ تن گاز آرگون معامله شد.