تاپ خبر۲۴: محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری در پی درگذشت مشفق کاشانی شاعر انقلاب پیام تسلیت صادر کرد.  به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی  حوزه هنری، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت استاد مشفق کاشانی صادر کرد و فقدان این چهره ماندگار شعر انقلاب را به خانواده […]

تاپ خبر۲۴: محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری در پی درگذشت مشفق کاشانی شاعر انقلاب پیام تسلیت صادر کرد.

 به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی  حوزه هنری، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت استاد مشفق کاشانی صادر کرد و فقدان این چهره ماندگار شعر انقلاب را به خانواده محترم ایشان و جامعه ادبی کشور تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت محسن مومنی شریف به این شرح است:
بسم الله الحی القیوم

بر این کبود غریبانه زیستم چون ابر
تمام هستی خود را گریستم چون ابر

شاعر فرزانه و متعهد، استاد مشفق کاشانی را می‌توان بحق از معماران عمارت رفیع شعر انقلاب نامید. بزرگ مردی که علاوه بر چیره دستی در شعر و ادب، همواره به جوان مردی و حسن خلق نیز شهره بود. بی‌شک فراق چنین مرد شریفی که اسوه ادب و اخلاق بود، داغ جان سوزی بر دل اهل ادب نهاد.
حوزه هنری فقدان این چهره ماندگار شعر انقلاب را به خانواده محترم ایشان و جامعه ادبی کشور تسلیت عرض کرده، از درگاه پروردگار حیّ متعال برای آن فقید گران مایه، رحمت و مغفرت و برای علاقه مندان و بازماندگان ایشان شکیبایی آرزومند است.