تاپ خبر۲۴: محمد ابراهیم مقدم طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش تاکید کرد: “با تشدید رقابت در صنعت بانکداری کشور و افزایش سطح انتظارات مشتریان، نیاز به پژوهش‌های کاربردی بیش از پیش احساس می‌شود”. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام مدیرعامل این بانک به این شرح است: بسمه تعالی پژوهش یعنی […]

تاپ خبر۲۴: محمد ابراهیم مقدم طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش تاکید کرد: “با تشدید رقابت در صنعت بانکداری کشور و افزایش سطح انتظارات مشتریان، نیاز به پژوهش‌های کاربردی بیش از پیش احساس می‌شود”.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام مدیرعامل این بانک به این شرح است:

بسمه تعالی

پژوهش یعنی غواصی در دریای ژرف و بی‌پایان دانش. پژوهش پروازی است به سوی دانایی و دریافتن روشنای علم، یعنی شکافتن پوسته‌های جهل و رسیدن به واقعیت‌ها، و در این میان هرچه تلاش وسیع‌تر و عمیق‌تر باشد، نتیجه بیشتر و بهتر است.

معتقدیم سرچشمه هر موفقیتی، از تحقیق و برنامه‌ریزی و پیش بینی جوانب مختلف امر نشات می‌گیرد و پژوهش می‌تواند از مجموعه فعالیت‌های بدیع، خلاق و نظام یافته، فرصتی جدید برای پویایی و توسعه سازمان به وجود آورد.

با تشدید رقابت در صنعت بانکداری کشور و افزایش سطح انتظارات مشتریان، نیاز به پژوهش‌های کاربردی بیش از پیش احساس می‌شود. به همین دلیل، توانمندی بانک‌ها در انجام تحقیقات کاربردی می‌تواند یک مزیت رقابتی محسوب شود.

در روز گرامیِ پژوهش همت پژوهشگرانِ متعهد کشور را ارج می‌نهیم و تلاش مبارک آنها در عالم علم را سپاس می‌گوییم.

محمدابراهیم مقدم

مدیرعامل بانک تجارت