پنج شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷

محمد علی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی شد محمد علی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی شد

محمد علی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی شد محمد علی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی شد

تاپ خبر۲۴:مراسم معارفه مدیر روابط عمومی بانک‌مرکزی با حضور رییس‌کل، تعدادی از مدیران برگزار شد.
دراین جلسه که صبح روز یکشنبه سوم خرداد برگزار شد، ولی‌اله سیف، رییس کل بانک‌مرکزی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از زحمات رضا سراج مدیر سابق روابط‌عمومی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اند، گفت: بانک مرکزی به دلیل مسئولیت خطیری که در حوزه ثبات اقتصادی، انتظام بخشی به بازار و کنترل تورم برعهده دارد، باید در رسانه‌ها حضور جدی داشته باشد و این حضور با وجود یک روابط‌عمومی پویا و پاسخگو محقق می‌شود.
سیف ضمن تاکید بر این موضوع که روابط‌عمومی‌های نظام بانکی بازوی جدی روابط‌عمومی بانک مرکزی هستند، خاطر نشان کرد: در دوسال اخیر که در بانک‌مرکزی مسئولیت داشته‌ام، ملاحظه کردم هر جا روابط عمومی حضور داشته، توانسته است شفاف عمل کند و اهداف بانک مرکزی را موثرتر تبیین کند. لذا روابط عمومی ضمن عرضه خدمات به کل سازمان، باید با ارتباطات موثر خود از طریق وسایل ارتباط جمعی با بیرون سازمان بتواند دیدگاههای بانک مرکزی را تبیین کند.
رییس‌کل بانک‌مرکزی ضمن معرفی محمدعلی کریمی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و برشمردن پاره‌ای از ویژگی‌های مثبت ایشان، ابراز امیدواری کرد با حضور وی درجمع روابط عمومی، شرایط و فضای جدید و ایده‌های نو در روابط‌عمومی ایجاد و خلاء‌های موجود در این حوزه برطرف شود و با در پیش گرفتن رویه‌های منطبق بر جهت‌گیری و سیاست‌گذاری‌های بانک‌مرکزی، منشا آثار مفیدی در روابط عمومی باشد.
کریمی مدیر روابط عمومی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان بانک‌مرکزی گفت: حضور دکتر سیف در راس بانک‌مرکزی فرصتی مغتنم است که با توجه به نگاه ویژه ایشان نسبت به رسانه و ارتباطات، امید است بتوانیم با راهنمایی‌های رییس‌کل، فضا را برای تعامل هر چه بیشتر با رسانه‌ها و پاسخگویی موثرتر به مردم فراهم کنیم.
مدیر جدید روابط‌عمومی بانک‌مرکزی، با اشاره به مباحث مطرح شده در رسانه‌ها در روزهای اخیر بر ضرورت حرکت در چارچوب «راهبرد فعال» تاکید کرد و افزود: همانطور که رسانه‌ها برجسته‌سازی می کنند روابط عمومی‌ها هم باید خط‌مشی تعیین کنند و با افکار عمومی تعامل موثر داشته باشند. افتخار روابط عمومی این است که انسانها مخاطب آن هستند؛ مخاطبین آگاهی که امروز رسانه‌‌های جدیدی را به خدمت گرفته‌اند و با توجه به اینکه در عصر حاضر رسانه‌های الکترونیک، رسانه‌های سنتی را کنار زده‌اند، بخش عمده ای از فعالیت روابط‌عمومی‌ها باید در این حیطه باشد.
وی، روابط عمومی را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانست و افزود: روابط عمومی یک ساختار نیست بلکه یک رویکرد است که می‌تواند زمینه مشارکت کارکنان و مخاطبان را در تصمیم‌گیری‌ها فراهم کند.
مدیر روابط عمومی بانک‌مرکزی ضمن تشکر از مدیریت قبلی روابط عمومی گفت : امیدواریم در این رهگذر بتوانیم توشه معنوی خوبی برگیریم و خدمتی به مردم ارائه دهیم و امیدوارم خدمتگزار خوبی در این مجموعه باشم.
کریمی پیش از این مدیر روابط عمومی صندوق توسعه ملی، مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری، رییس گروه اطلاعات و ارتباطات جمعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مشاور معاون اداری مالی سازمان صدا و سیما بوده است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است.

نوشته شده توسط سايت خبري تحليلي تاپ خبر 24 در یکشنبه, ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۸ ب.ظ

دیدگاه