تاپ خبر۲۴: قائم مقام کانون انجمن های صنفی کارفرمایی استان تهران گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه و ضرر و زیان ناشی از کرونا به بخش تولید خواستار توجه بیشتر مجلس و دولت به حمایت از کار و تولید در بودجه سال ۱۴۰۰ هستیم. به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان […]

تاپ خبر۲۴: قائم مقام کانون انجمن های صنفی کارفرمایی استان تهران گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه و ضرر و زیان ناشی از کرونا به بخش تولید خواستار توجه بیشتر مجلس و دولت به حمایت از کار و تولید در بودجه سال ۱۴۰۰ هستیم.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد برهانی اظهار داشت: مشکلاتی از قبیل نبود مواد اولیه در تولید، نبودن ارز دولتی برای واردات از مسائل کلیدی بخش تولید در شرایط فعلی کشور است.

وی بروز مشکلات برای واحدهای تولیدی را منجر به انتقال مشکلات این بخش به سایر حوزه‌های اقتصادی ارزیابی کرد و افزود: در نتیجه شرایط نامساعد اقتصادی کشور برخی از کارفرمایان نتوانستند به تعهد خود به سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی عمل کنند که فشار این سازمان‌ها بر بخش تولید ممکن است منجر به تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی شود.

برهانی در ادامه به فشار بانک‌ها بر واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: برخی بانک‌ها با وصول کردن تسهیلات خود فشار اقتصادی مضاعفی به کارگاه‌ها و کارخانجات وارد می‌کنند و از کلیه مسئولین و کسانی که به فکر تولید داخلی و حمایت از بخش خصوصی هستند خواهشمندیم به فکر جامعه بزرگ کار و تولید باشند.

وی اظهار داشت: از دولت محترم درخواست داریم که به بخش خصوصی و جامعه کارفرمایی توجه بیشتری داشته باشند.