تاپ خبر۲۴: دوّمین دوره «کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط‌عمومی»، با حضور استادان، متخصصان، صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی روز یکشنبه، سوّم اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.    در این دوره، «روابط‌عمومی بانک آینده»، به‌دلیل فعالیت‌های صورت پذیرفته در راستای تحقق اصل مشتری‌محوری و برقراری ارتباط […]

تاپ خبر۲۴: دوّمین دوره «کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط‌عمومی»، با حضور استادان، متخصصان، صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی روز یکشنبه، سوّم اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

   در این دوره، «روابط‌عمومی بانک آینده»، به‌دلیل فعالیت‌های صورت پذیرفته در راستای تحقق اصل مشتری‌محوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذی‌نفعان، شایسته تقدیر و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.

   بانک آینده به‌منظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند ارباب‌‌رجوع و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان همواره سعی نموده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هم‌وطنان گرامی، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذی‌ربط سازمانی میسر سازد.

   شایان ذکر است؛ در دوّمین دوره «کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط‌عمومی»، عملکرد هر یک از روابط‌عمومی‌های منتخب، بر اساس شاخص‌هایی هم‌چون: اخلاق‌محوری، توفیق در بخش‌های مختلف روابط‌عمومی و نقش‌آفرینی در راستای اعتلای روابط‌عمومی، توسط هیأت داوران مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس از ۲۵ سازمان شنوا و برتر در حوزه پژوهش‌های افکار عمومی تقدیر به‌عمل آمد.